Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

SNART SKJER DET GARDERMOEN :-) ŠKODA NORGE MED EKSKLUSIV FØR-PREMIERE 12. JANUAR

Startet av Electric cars in Norway, tirsdag 26. november 2019, klokken 20:14

« forrige - neste »

batterimannen

Reservasjonen av Vision iV ble utsatt med 1 uke, så det er ikke verst at det nå bare blir utsatt 1 dag.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

tornaldo

Ikke mye drama i dette. Står forøvrig ikke at man kan melde seg på i morgen, kun at man mottar mer informasjon om påmelding. Det er jo bare å ta dette med knusende ro uansett, bilen er ikke akkurat rett rundt hjørnet.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P


kodax

SitatVi er fortsatt i dialog med ŠKODA-fabrikken om arrangementet 12. januar. Du som har forhåndsbestilt vår elektriske familie-SUV mottar mer informasjon om påmelding i morgen klokka 12.00.

Vennlig hilsen
ŠKODA Norge
Da er klokka 12:04 og ingen epost er kommet, så skandalen er komplett :D
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

telcontar

De har gått høyt ut og snakket om visning, men uten å ha en avtale på plass virker det som. Noe flaut å ikke greie å holde ord.

Vi har dessverre fått beskjed fra ŠKODA-fabrikken om at arrangementet vårt 12. januar ikke kan gjennomføres. Dette beklager vi sterkt. Bakgrunnen er nye krav fra ŠKODA-fabrikken og Volkswagengruppen, som med umiddelbar virkning har innført strengere retningslinjer for visning av bilen før den offisielle verdenspremieren.

Konsekvensen av de nye retningslinjene er at vi dessverre ikke får muligheten til å vise kundene våre den allerede produksjonsklare utgaven av bilen i januar.
Det er viktig for oss å understreke at avlysningen ikke skyldes forhold knyttet til produksjonen, den offisielle verdenspremieren eller når kunder kan få biler utlevert.

Vi gleder oss til å kunne dele mer bekreftet informasjon om vår elektriske familie-SUV med kundene våre. Vi vet at veldig mange kunder ønsket muligheten til å se bilen allerede i januar, og at mange venter på mer informasjon. Derfor er vi lei oss for at vi allikevel ikke fikk muligheten til å gjennomføre arrangementet i januar som planlagt.

Vi holder deg oppdatert så snart vi har ny informasjon, og kan forsikre deg om at ŠKODAs elektriske familie-SUV kommer til å levere på alt det norske markedet forventer.

Vennlig hilsen
ŠKODA Norge




kodax

Det var vel egentlig heller overraskende at det ble vurdert å vise den til noen tilfeldige nordmenn før verdenspremieren. De hadde jo fått litt gratisreklame, og enda noe mer hvis noen tok noen spy-shots, men samtidig ble det omtrent ingen publisitet rundt i verden ifm at. nordmenn fikk forhåndsreservere denne, så det er naturlig at de har laget en bedre plan for å få mer publisitet.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Como

Jeg var overrasket over at kunder i Norge skulle få se bilen før pressen under verdenspremièren.
Litt pinlig dette, men bra at de likevel forsøkte.
Så nå er alt normalt... eller unormalt. Vi har jo lagt ned en sum penger på en bil vi ikke har sett. Dette har jo blitt "Normalen". Før prøvekjørte man biler før man åpnet lommeboka :)
2022 Skoda Enyaq 80x
2017 Ampera-e

kodax

Du får jo tilbake pengene når som helst, så det er jo ikke helt sammenlignbart..
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

chargedup

Blir litt for dumt å avlyse etter å ha sendt ut opptil flere e-poster med mas. De hadde nok ikke turt å gjøre det i et annet, ikke elbil, land mtp salg når den kommer. Vi er ikke vant til at nye elbiler skal vises fram først i Norge, men Skoda la jo lista høyt med e-postene sine.

Jeg hadde uansett ikke dratt for å se den pga jobb, men skuffende for de som var interessert og kanskje allerede hadde booket flybilletter osv. Vi får håpe de "lekker" noen bilder av bilen snart.
EQE 43AMG
Solgt: i3 (60Ah)-I-pace S-EQC-Model 3 LR-Ampera-Model Y-I-pace FE

Como

Sitat fra: kodax på tirsdag 03. desember 2019, klokken 13:01
Du får jo tilbake pengene når som helst, så det er jo ikke helt sammenlignbart..
Joda, er klar over at jeg får pengene tilbake.
Påpeker bare at det å kjøpe bil har forandret seg litt.
Tror nok ikke at jeg får prøvekjørt Skodaen før jeg bestiller dersom jeg ønsker å være blant de 10 000 første.
2022 Skoda Enyaq 80x
2017 Ampera-e

sveander

Joda det er surt, men ingen krise.
Jeg synes de skal ha for å forsøkt.

Jeg er så pass sikker på at dette blir en topp bil at jeg kan vente.

Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

batterimannen

Regner fortsatt med at det er fordi VW skal vise frem ID.4 i slutten av fenruar. De ønsker de ikke fokus på Vision iV... men det kan også hende at de ønsker å selge flere ID.3.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA