Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Noe galt med caraoke’n?

Startet av morrun, mandag 25. november 2019, klokken 19:48

« forrige - neste »

morrun

Er det sensorer i bilen som analyserer og vurderer sangstemme før bilen tillater bruk av caraoke?
Fra spøk til «alvor»; når vi prøver å aktivere caraoke-anlegget blir «jobbesnurrerten» kun stående, uten at det kommer opp noen sangvalg innenfor noen av kategoriene. Det fungerte bare 'en gang, nemlig første gang. Da havnet jeg i caraoke-programmet via spötify. Der dukket det opp en karaokeversjon av Megadeath sin låt Angry again.
Noen som har vært i samme situasjon og funnet løsningen?
Mvh Morten.

2016 Nissan Leaf 30 Kwt -solgt.
2019 Tesla model 3 LR -solgt.
2018 BMW i3 94 Ah
2021 Tesla model Y LR.

Linka

Vi er stuck på Disney-spillelisten (dessverre) på Caraoke, og har ikke opplevd at det henger selv om vi hører på den stort sett 2x15 min hver dag....

Men opplever det med Spotify tidvis. Når det først oppstår går det liksom ikke vekk heller, men da bytter jeg stort sett til radio uansett.

Torgeir Jensen

Prøv å bytt språk på bilen til engelsk. Hvis det da virker kan du prøve å bytte til norsk igjen. Det fikset både caraoke og Spotify problemene.

geear

Eventuelt restart ved å holde inne begge scrollknappene på rattet samtidig til skjermen går i svart. En enda dypere restart får du med bremsepedalen inne samtidig, helt til Tesla-logoen kommer opp på skjermen.

kråkebolle

Opplevde også at Caraoke ikke fungerte og at bare noen sanger lot seg spille. Byttet til engelsk og alt fungerte igjen. Ikke prøvd å bytte tilbake til norsk, dog.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA