Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"Ny" TM3 - Troverdig kundeservice?

Startet av T3sl4, mandag 25. november 2019, klokken 16:45

« forrige - neste »

T3sl4

Hei.

Har nylig bestilt en Model 3 demokjørt ifra Tesla.

Jeg har sjekket opp VIN-nr mot vegvesenet, og vet at denne er/har vært registrert i Norge.
Jeg vet også fra sikre kilder at denne befinner seg i Norge.

Jeg syns det har tatt lang tid å få ut denne, og har etter mye om og men, fått kontakt med kundeservice (KS). Dette etter uttalige telefoner til KS. Jeg har prøvd å se om det er mulighet til å få en dato, da jeg ikke har mulighet til å hente selv etter 06/12-19.
Nå er det opprettet kontakt via email, og har fått et par påstander jeg syns er veldig fishy;

- De har problem med faktureringen, og de vet ikke når dette blir fikset.
- De sier nå jeg ikke kan få bilen før midt desember, da bilen ikke er kommet til Norge enda.

Spesielt påstanden om at bilen ikke er kommet til Norge enda syns jeg er merkelig, og jeg vet den er usann.

Er det noen som har vært borti det samme?

hELgenen

Høres ut som det er noe de må fikse på denne før levering. Å lyve er ikke en god start. Ta ut opplysninger fra vegevsen.no og legg det ved en mail hvor du henviser til telefonsamtalen og spør hva forsinkelsen skyldes

Jomsal

Har lest flere steder at de har problemer med faktureringen. Så det er nok riktig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA