Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Selger KONA 2020 "Med alt" til tilnærmet kostpris. Kommer i første kvartal 2020

Startet av Eirik Reberg, tirsdag 26. november 2019, klokken 13:57

« forrige - neste »

Eirik Reberg

Selger min Kona som jeg får fra forhandler i første kvartal 2020.
Selger denne perlen av en bil pga. at jeg for et halvt år siden kjøpte meg en Tesla S85P. Ypperlig bil med gratis lading til jeg skroter den i år 2040. Dette tiltaler meg. Derfor må perlen (Konaen) selges.
Har ikke planer om å gjøre butikk på å selge bilen men vil heller ikke gå i minus.
Info:
1 Farge. «Tangerin Comet Pearl». Dette betyr Rød. Det er kun to farger som passer til bil, og det er rød og British Racing Green, men det er under forutsetning av at det er en Jaguar. Da ble det rød.
2. KONA electric Teknikk med skinn og soltak.
3. Nybilgaranti 5 år/fri km.
4. Batterigaranti 8 år/200.000 km.
I utgangspunktet koster bilen «ribbet» kr 343500,-, men jeg har tatt med en del ekstrautstyr som jeg har ment er nødvendig både av praktiske grunner, men også med hensyn til annenhåndsverdi i fremtiden. Her kommer det:
1. Fargen, Tangerin Comet Pearl Kr 4900,-
2. Mattesett gummi Kr 990,-
3. Bagasjeromsmatte skålformet Kr 1190,-
4. Innlastbeskyttelse ved bakfanger, klar Kr 990,- (anser dette som en investering, alltid mye slitasje her)
5. Innstegslister m logo, sett med 4 Kr 1590,- (også av slitasjehensyn)
6. LED innstegslys, lys under dører Kr 2190,- (Litt jålefaktor her? Men praktisk.)
7. Park Elite Parkeringsur Kr 650,- (Kjekt å ha)
8. Lastestativ aluminium Kr 3690,- (Dette får man alltid brukt for)
9. Vinterhjul 17 piggfritt continental, Kona el felg Kr 16900,- (Vi bor i Norge)
10. Serviceavtale hvit std service 5 år/75.000 km Kr 16900,-
Dette gir kr 49990,-
Når en så legger til omreg. Kr 2000,- og engangsavgift 2400,-, så blir totalen Kr 397890,-
Men, så er det det at jeg har nå fått tilbud om å oppdatere den med siste skrik (fantastisk utstyr iflg. Birger N. Haug Oslo).
Det innebærer:
1. Bluelink appatyring- fjernstyr din KONA electric
2. Nytt infotainmentsystem med 10,25» skjerm
3. eCall
4. Oppvarmet baksete
Iflg. BNH så er dette oppdateringer til en verdi til 30000 som går for 15000, og jeg tror dem.
For å få det siste hotte utstyret må jeg/du/dere gjøre et valg før 29. november. (Jeg hadde valgt dette).
Ellers sier BMH at jeg kan ta bort en del av ekstrautstyret nevnt over hvis jeg sier fra tids nok. Men hva som koster her er i realiteten helt nødvendige ting (vinterhjul og serviseavtale).
Jeg foretrekker at den som skal kjøpe kjøper hele pakka uten dikkedarer da det er det enkleste. Dessuten blir bilen mest sexy på den måten.
Interessert?, send meg en mail på swceirik@start.no hvor du presenterer deg litt og legger igjen et telefonnummer.
Hvorfor så komplisert? Jobber veldig mye og kan ikke ta imot telefoner på jobb til enhver tid.
OBS, OBS!
Jeg har presentert at jeg selger for 350000. Dette er et estimat. Årsak: Hvis en velger å ta med alt utstyr, så kommer en opp i ca 410000. Hvis en velger ribbet versjon så blir det 348000. Og så har vi alle varianter i mellom.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA