Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva bringer Teslas fremtid? (kort spørreundersøkelse om Tesla)

Startet av Jon Elling Dale Nupen, søndag 24. november 2019, klokken 09:35

« forrige - neste »

Jon Elling Dale Nupen

Hei godtfolk, jeg er en student som har laget en undersøkelse for å finne litt ut om Tesla føreres syn, holdninger, handlinger og hvordan de tror fremtiden vil se ut i en stadig utviklende verden. Undersøkelsen er ganske liten på 3-5 minutter, men din hjelp vil være veldig stor for meg. Den er anonym og ingen brukerdata vil lagres på nettsiden. Tusen takk på forhånd!😀
Vennlligst klikk linken: https://bino.qualtrics.com/jfe/form/SV_d0Fn0W08i3yFzhP

Thomas Parsli

Jeg begynte å ta den, men kom til "Hvilke følgende utsagn passer best din personlighet?" på andre side og da stoppet det opp...

Valgene du har der er en smørje og siden jeg ikke søker jobb hos deg anser jeg de som tullete.
Har du kvalitetssikret de med en veileder?
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

Sjøhyene

Personlig synes jeg det ville vært interessant å sett statistikk på personlighet blant tesla eiere, så ser ikke helt problemet.

Tesla model X 90D - 2017 (kjøpt 2019)
Hyundai Ioniq - 2016 (kjøpt 2018)

Tesla model S 85 - 2014 (solgt 2019)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA