Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Servicesenter i Moss aktivt?

Startet av xerxes, mandag 25. november 2019, klokken 21:26

« forrige - neste »

xerxes

Merka at det var mulig å registrere service i Moss i appen?! Har dette vært mulig tidligere?

k1

Ihvertfall siden i våres (april/mai). OG det er den eneste måten å få time der på nå etter hva jeg har hørt av kollegaer... folk som kjører fysisk innom får ikke noe hjelp, kun beskjed om å booke time i appen.

RuneW

Sitat fra: k1 på tirsdag 26. november 2019, klokken 08:57
Ihvertfall siden i våres (april/mai). OG det er den eneste måten å få time der på nå etter hva jeg har hørt av kollegaer... folk som kjører fysisk innom får ikke noe hjelp, kun beskjed om å booke time i appen.

Jeg har fått hjelp begge gangene jeg har kjørt innom, men det er kanskje slutt på det...
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

k1

Verdt å prøve, men være forberedt på måtte booke i app...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA