Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Survey etter service

Startet av oroar, lørdag 23. november 2019, klokken 18:46

« forrige - neste »

oroar

Jeg hadde service på bilen for ca 14 dager siden. På venterommet var det informasjon om at man etter servicetimen skulle få tilsendt en survey på mail.
Sender de den bare til de som åpenbart er fornøyd eller er det mulighet for at jeg får en mail også?
Noen som vet hvor lang tid det tar før de sender den ut?

Jeg har ingen behov for å legge ut i alskens kanaler hvilken opplevelse jeg hadde, men synes det kan være greit å informere det senteret det gjelder slik at de har mulighet til å gi neste kunde en bedre opplevelse.
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

Motorwatt

Aldri fått noe slikt etter 6 verkstedbesøk. Har flere besøk hvor jeg har vært fornøyd...
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

oroar

Akkurat ja. Hvorfor har de den informasjonen på venterommet da montro? Der var tydelige oppfordringer om å svare på surveyen da de var avhengige av tilbakemeldinger for å bli bedre og for å kose seg med skryt.. :-)

Noen som vet av annen måte å få uttrykt sin opplevelse til de riktige folka?
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

Veggen

Jeg har fått en slik survey epost ved et par anledninger, men ikke alltid.
Det er nok et mer eller mindre tilfeldig utvalg.

Handyman

Jeg har også fått det, men ikke hver gang.
Tror det kom nesten umiddelbart etter besøket.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Kim-

Fått det etter hver gang, gjerne en 3-4 dager etter bilen har vært hentet igjen.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Toalmar

Hadde bilen inne på verksted på onsdag, i dag kom det en e-post hvor de ønsket min tilbakemelding :)
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

geear

Får alltid survey etter verkstedsbesøk her i Sandnes, og har opplevd å bli oppringt av servicesjef i etterkant, etter litt misnøye...

Muffinman


Toalmar

Sitat fra: gr på søndag 24. november 2019, klokken 00:57
Får alltid survey etter verkstedsbesøk her i Sandnes, og har opplevd å bli oppringt av servicesjef i etterkant, etter litt misnøye...
Ble også oppringt av daglig leder hos min lokale Mercedes forhandler etter en survey jeg tok etter ett service besøk der som gikk heller dårlig.
Tror mange bilmerker har dette som standard
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Nodland

Har fått slik survey mail flere ganger etter besøk hos Tesla Stavanger.

Har levert noe konstruktiv kritikk de fleste ganger, men ofte små ting. Så jeg håper de tar til seg.

Samme har det også vært hos Bavaria Haugesund når jeg har hatt tideligere bmw'er der.
Bmw iX3 Fully Charged Phytonic blue bestilt :)
Tesla Model S 75d 2018(Solgt)

Mdah

Har også alltid fått survey både etter service ved K100 og Oslo Nord. Oftest først etter noen dager. Bortsett fra de to siste kontaktene så har jeg vært mer negativ enn positiv (siden 2015). Mitt inntrykk er at de ønsker tilbakemelding uansett.
2015 P85D - Sportsunderstell - CCS - MCU2

OlaM

Jobbet på en bilforhandler en gang, der var det en kundemottaker som hadde en lur variant. Hvis kunden var åpenbart misfornøyd så endret han epostadressen til sin egen i systemet før han fakturerte ferdig, så endret han tilbake igjen. Dermed ble spørreundersøkelsen sendt til ham selv og avdelingens statistikk ble reddet.
'21 3LR

geear

Sitat fra: OlaM på søndag 24. november 2019, klokken 19:00
Jobbet på en bilforhandler en gang, der var det en kundemottaker som hadde en lur variant. Hvis kunden var åpenbart misfornøyd så endret han epostadressen til sin egen i systemet før han fakturerte ferdig, så endret han tilbake igjen. Dermed ble spørreundersøkelsen sendt til ham selv og avdelingens statistikk ble reddet.
Haha... herlig kreativitet.

oroar

Nå er survey mottatt og besvart. Bilen måtte inn en ekstra gang så da ventet de vel til de var helt ferdige. Av 4.000 mulige tegn i skjema brukte jeg 3.992. Måtte utelate en del detaljer pga begrensningen, men håper de ser essensen likevel. Min usedvanlig dårlige opplevelse ved første besøk ble faktisk gjentatt ved andre besøk så det er nok ingen tilfeldigheter. Det er helt ubegripelig for meg at de kan overleve som firma med så utrolig evneveike ansatte. Ja, jeg sier ansatte for de har full mulighet til å informere og yte god service uavhengig av hvor dårlig organisasjonen er. Og det faktum at folk er fornøyd hos andre SC tyder på at det er mulig med de rette folka. Jeg gruer meg allerede til neste gang bilen skal på service. Bilen er jeg såpass fornøyd med at jeg ikke klarer å se at jeg sitter med annen bil om et år. Det var julas utblåsning :-)
Kjørt forskjellige elbiler siden 2015.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA