Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dukker reservasjonen opp på kontosiden din?

Startet av HvemPrompa, fredag 22. november 2019, klokken 13:33

« forrige - neste »

HvemPrompa

Kan ikke se at reservasjon dukker opp på kontosiden min (har en 3'er fra før). Hvordan er det med dere andre?

thbo

#1
Kan man reservere den på norsk Tesla-side nå altså?

EDIT: Ja.
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

HalvorV

Tesla Model Y Perfomance

thbo

Ikke hos meg heller. Så ikke ut til å være samme system som resten av Tesla-sidene eller reserveringssidene tidligere, men det kan bare være opplevelsen min. Husker ikke hvor kjapt konto ble oppdatert tidligere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

HvemPrompa

Nei, da regner jeg med at vi nok bare må vente litt. Men liksom ikke noe bekreftelses-mail heller, ser bare at en laks har forsvunnet fra kontoen xD

thbo

Nå har jeg fått den på kontoen. Som sort(?) da, tøffere i rå stålfarge.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

Øggen

Jepp, inne no.
Av en eller anna grunn he ej bestillt tri-motor :o
Trudde ej ha trykt på dual... men men.
Den går angivelig ikkje i produksjon før slutten av 2022, altså ett år seinere enn dual, og det blir væl seint......
Slite vel også med prisøkning om ej endra på bestillinga. Vi får sjå. :D
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

thbo

Tidligere har de snudd opp ned på produksjonsrekkefølgen når det nærmet seg fordi de dyreste viste seg å være mer populære. Tror det var Model 3.

Bestilte også Tri Motor i endorfinrusen. Antagelig pga rekkevidden på denne. Men hvilke følger får det for plassene våre og pris dersom vi endrer dette senere da? Om vi gjør det før folk får faktisk bestille Dualene sine da. Skader vel ikke å stå på denne et år til for å få de til å produsere RWD sist ihvertfall
Porsche Taycan 4S PBP (2020)
Solgt: Tesla Model 3 Dual Motor LR (2019)
Reservert: Tesla Cybertruck Tri Motor

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

geear

Er jo bare å endre konfig inne på reservasjonen? Funka iallfall for meg. Dual FSD. Er glad i fart, men har faktisk ingen interesse av å ha den bilen i trimotor-utgave. Racerbil blir det aldri, og 5 sek eller lavere på 0-100 holder til omtrent alt.

HvemPrompa

Jeg trenger heller egentlig ikke tri-motor...men har lyst på 800km rekkevidde på denne bamsen :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA