Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Har du bestilt cybertruck?

Startet av Elbil fundamentalist, fredag 22. november 2019, klokken 06:59

« forrige - neste »

Elbil fundamentalist

La inn bestilling 😎 kun 1000kr
Kan velge mellom RWD (6,5sek), AWD (4,5) og TRI motor AWD (2,9sek)
Med eller uten FSD

Jeg valgte
Dual Motor AWD, FSD spennende å se hva mer som kommer.
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Rævedilter

#1
Skal, men får ikkje logge inn, den står bare og henger "We'll try your destination again in 15 seconds"

Edit: registrerte all data på nytt så eg fekk bestillit.

tut


02jan

Skoda Enyaq 80x, Gjøvikbanen og Scott Spark/DBS 800 Offroad

Kverna

Har bestilt. Stoler på at Musk gjør dette til en fantastisk bil
2015 BMW i3 rex

Magnus Hansen

Har de lært av Model Y lansering og ikke gitt norsk pris mange år på forhånd? Eneste prisen gitt er FSD?

geear

Ja, men har de endret prisen på Y siden lansering da? Er ikke den fortsatt den samme som den var? Hadde de hatt behov for å endre så hadde de vel gjort det nå?

HCO

Tviler på at jeg skal ha. Men har betalt depositum, man må jo bare være en del av galskapen til Tesla.

P.S.: Betal depositumet med kredittkort, så er pengene sikre uansett hva som skjer.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

Magnus Hansen

Sitat fra: gr på fredag 22. november 2019, klokken 10:05
Ja, men har de endret prisen på Y siden lansering da? Er ikke den fortsatt den samme som den var? Hadde de hatt behov for å endre så hadde de vel gjort det nå?

De har vel snik-endret prisen på Y ved å øke leveringsomkostninger.

Øystein Skutle

Tesla Model S 90D

Bestillt        08. Juni 2016
Produsert   08. Juli 2016
Levert         07. Sept 2016

ToWalkOrDrive

Har lagt inn bestilling, men tviler på at det går gjennom kone-filteret.
Er det noen som har fått en slags bekreftelses-mail? Jeg har ikke fått noe som viser at jeg har bestilt, utenom at det sto "du har reservert", eller noe sånt på nettsiden rett etterpå...
Tesla Model Y                         2021-

geear

Har ikke fått noe mail nei, men fikk opp reservasjonsnummer etter det var utført, og har selvfølgelig tatt en screenshot av det. :)

Dagger

Det hoyeste reservasjonsnummeret jeg har sett er RN112823411. Er de europeiske RN nummerene i samme omraade? Er rundt 80000 forhaandsbestillinger saa lang. Kina har en annen nummer serie.

HalvorV

Tesla Model Y Perfomance

geear

Sitat fra: Dagger på fredag 22. november 2019, klokken 12:45
Det hoyeste reservasjonsnummeret jeg har sett er RN112823411. Er de europeiske RN nummerene i samme omraade? Er rundt 80000 forhaandsbestillinger saa lang. Kina har en annen nummer serie.
Tidligere har det vært påstått at reservasjonsnummerne hos Tesla er helt tilfeldige, og umulige å lese noe antall ut av. Hvordan vet du at det er 80 000?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA