Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Løst: Vil noen ha en Think? Må hentes i dag!

Startet av thinktank, torsdag 21. november 2019, klokken 14:53

« forrige - neste »

thinktank

Om du henter bilen, er den din, men du må være rask. Jeg sjekker også på Finn og hos huggern. Den stoppet på vei til jobben i dag. Siste EU-kontroll var i september i fjor, men da var vi veeeldig sent ute, så neste er en gang etter nyttår. Vesentlige problemer: Rust på høyre bremse foran og motorstopp, som sagt.

OneMore

Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

thinktank


Caspar

Hvis ikke den er borte kan jeg gjerne hente i morgen. Er på jobbreise og kommer ikke hjem før i morgen.
Mvh Caspar Hille 93064200
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

thinktank

Den er nok borte innen i morgen. Jeg får den tauet bort i kveld.

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

thinktank

Vet ikke enda. Jeg prøver bare å finne minste motstands vei for øyeblikket. Hadde ikke planlagt havari i morges... Om jeg tar den med hjem, er det jo ikke nødvendigvis slik at jeg gir den bort lenger :-)


Caspar

Hva skjedde med bilen? Gikk den til de evige lademarker, eller fikk den nytt liv hos en entusiast? Viktig at vi redder de som er igjen av disse bilene
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

thinktank

Den lever. Jeg ga den til en handyman, så denne sommeren kjører den igjen, men den er litt lunefull med sine «system fault service needed»-meldinger. Jeg fikk låne den, og kjørte 6 mil, samt mange småturer i byen. Problemet er at jeg ikke kan stole helt på at den vil kjøre meg tilbake fra B til A igjen iblant.

Men slapp av, den blir ikke skrotet på en stund.

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA