Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Parkingssensor og ryggekamera

Startet av oysf, tirsdag 19. november 2019, klokken 20:47

« forrige - neste »

oysf

Er det noen som vet om Mach E har parkeringssensor og eller ryggekamera om en dropper teknopakke?

Trond.m

Sitat fra: oysf på tirsdag 19. november 2019, klokken 20:47
Er det noen som vet om Mach E har parkeringssensor og eller ryggekamera om en dropper teknopakke?
Ja, den skal ha ryggekamera. Teknopakken gir ekstra kamera foran og i dørene for 3D view.

e-Stig

Generelt vanskelig å finne informasjon om standardutstyr, syns jeg. Ettersom jeg avbestilte e-tron på grunn av størrelsen lette jeg lenge for å finne målene på den, og endte opp på wikipedia som sier LxBxH = 4724x1880x1600mm. Dermed er den 13 centimeter lenger enn Q4 e-tron som kommer på samme tid.

Prøvd å konfigurere på hjemmesidene til Ford for å finne ut mer, men det står lite der om inkludert utstyr. Det så for eksempel ut som jeg mistet Matrix-lysene når jeg valgte 2WD. Jeg pendler daglig på vei uten gatelys og er helt avhengig av dynamiske frontlykter. Fant heller ingen ting om ryggekamera utenom det som står i teknikkpakken.
e-Golf august 2018
e-Golf august 2020

Chimp

Sitat fra: e-Stig på torsdag 21. november 2019, klokken 12:55
Generelt vanskelig å finne informasjon om standardutstyr, syns jeg. Ettersom jeg avbestilte e-tron på grunn av størrelsen lette jeg lenge for å finne målene på den, og endte opp på wikipedia som sier LxBxH = 4724x1880x1600mm. Dermed er den 13 centimeter lenger enn Q4 e-tron som kommer på samme tid.

Prøvd å konfigurere på hjemmesidene til Ford for å finne ut mer, men det står lite der om inkludert utstyr. Det så for eksempel ut som jeg mistet Matrix-lysene når jeg valgte 2WD. Jeg pendler daglig på vei uten gatelys og er helt avhengig av dynamiske frontlykter. Fant heller ingen ting om ryggekamera utenom det som står i teknikkpakken.

Q4 e-tron er jo ikke lansert så den er det vel ikke sikkert kommer på samme tid?
De har sagt at den kommer sent 2020 ja, men det er jo bare vås de datoene - alt blir utsatt. Tror ikke på det før den er lansert og mulig å reservere.

Du finner mye om standardutstyr på mustang hvis du går inn på ford.no og velger sammenlikn modeller. Da kommer nesten all info opp om standardutstyr. Her er målene fra ford.no:

KAPASITET OG DIMENSJONER   
HØYDE   1597 mm   
BREDDE   1881 mm   
LENGDE   4712 mm   
SETER   5   
BAGASJEKAPASITET  (med baksetene foldet ned)   1431 L   
BAGASJEKAPASITET  (med baksetene oppe)   402 L   
FREMRE BAGASJEROM (FRUNK)   100 L   100 L
MAKS TILHENGERVEKT   750 Kg

e-Stig

Sitat fra: Chimp på torsdag 21. november 2019, klokken 13:18
Sitat fra: e-Stig på torsdag 21. november 2019, klokken 12:55Prøvd å konfigurere på hjemmesidene til Ford for å finne ut mer, men det står lite der om inkludert utstyr. Det så for eksempel ut som jeg mistet Matrix-lysene når jeg valgte 2WD. Jeg pendler daglig på vei uten gatelys og er helt avhengig av dynamiske frontlykter. Fant heller ingen ting om ryggekamera utenom det som står i teknikkpakken.
Du finner mye om standardutstyr på mustang hvis du går inn på ford.no og velger sammenlikn modeller. Da kommer nesten all info opp om standardutstyr.

Ja, da har jeg sjekket litt. For å få parkeringsassistent og 360 graders kamera må man velge teknikkpakken til 22 000 kroner (B&O lydsystem, handsfree bakluke, trafikkskiltgjenkjenning, parkeringsassistent med 360 graders kamera er med i pakken). Da koster bilen litt over fem hundre tusen kroner i long range (60 mil). Adaptive frontlys, panoramatak, innfellbare speil og elektriske seter får man ikke på versjonen med bakhjulsdrift.
e-Golf august 2018
e-Golf august 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA