Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Deres fargevalg for Mustang MACH-E

Startet av torlie, tirsdag 19. november 2019, klokken 09:11

« forrige - neste »

torlie

Kan være spennende å se hva man har reservert. :+1:

Selv har jeg valgt Rapid Red  :)
2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

Arath

Sto mellom rapid red og grabber blue. Valgte grabber blue
Jeg likte ikke de blanke sorte hjulbuene på visningsbilen, sammen med den skarpe rødfargen så fikk det dekkene til å se møkkete ut allerede. Men blir noe annet når bilen ikke er like nypolert og i spotlight.

Som noen sa om en svart Audi med skitne hjul. Som å ha på tøfler til dressen.

torlie

#2
Sitat fra: Arath på tirsdag 19. november 2019, klokken 10:37
Sto mellom rapid red og grabber blue. Valgte grabber blue
Jeg likte ikke de blanke sorte hjulbuene på visningsbilen, sammen med den skarpe rødfargen så fikk det dekkene til å se møkkete ut allerede. Men blir noe annet når bilen ikke er like nypolert og i spotlight.

Som noen sa om en svart Audi med skitne hjul. Som å ha på tøfler til dressen.

First Edition skal komme med hjulbuer lakkert i bilens farge, vet ikke hvorfor det evt ikke var på visningsbilen i Norge.

Illustrert under fra visningen i LA.
2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

Arath

Bilen som ble vist var vel en awd med teknologipakken pluss og ikke en frist Edition. Forskjellen på de er kun detaljer.

Casualkuffar


errey

Noen som har valgt Carbonized Grey? Synes den så fin ut på bestillingssiden, men ser på amerikanske forum at den i virkeligheten er langt lysere enn det du ser på bildene/tegningene på bestillingssiden  ???

Chimp

Det ligger et par videoer av carbonized grey på youtube. Er enig i at den er litt lysere, men synes fremdeles det er en latterlig fin gråfarge. Jeg er ikke i tvil om at jeg skulle valgt den hvis jeg hadde kjøpt mach e. Eneste som trekker ned er at veldig mange andre i Norge har valgt samme farge. Den blågrå ser også veldig tøff ut, og da skiller du deg ut litt hvis det blir mange av disse på veiene :)

Kires

Hvis jeg går for Mach-e blir det carbonized eller sølv.
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA