Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mach-E reservasjons nummer.

Startet av opzalm, mandag 18. november 2019, klokken 08:09

« forrige - neste »

makki

#31
Sjekket på mine sider(reservasjon) har fått ny nr, er det understell nr? Begynte med CX....

Olemann

Ettersom reservasjonen bare er køplass og ikke noe konkret bil, så kan det ikke være chassisnummer (eller VIN som jeg ser mange synes er et bedre ord.)
Min selger sa til meg at når kontrakt inngås så velger man biltype, da kan man endre batteri, farge, AWD, utstyr etc som man vil, og først da vil en konkret bestilling settes i verk.

Sitat fra: makki på tirsdag 31. desember 2019, klokken 23:52
Sjekket på mine sider(reservasjon) har fått ny nr, er det understell nr? Begynte med CX....
:+1:


makki

Første leveranse i okt 2020 i følge broom.

elaero

Norgessjefen sa det samme på visningen jeg var på, men dro det litt mer over til november. Men 2020 var han tydelig på.

Electric cars in Norway

#35
Sjekk postkassa. kansje du har flaks du også :+1:  :+1:  Sorry for dårlig bilde som jeg ser reflekterer mitt kamera så ikke "Mach-E gullet" kommer til sin ekte heder og verdighet. Må bare bli bedre på dette med å bruke kamera  :-1: :-1:

Veldig tung i handa da, så trolig 24k og ikke 12k he he :)  :D 8) :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA