Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sett reminder kl 3.30 i natt, 548 pålogget og venter, live chatten er på

Startet av Electric cars in Norway, søndag 17. november 2019, klokken 16:29

« forrige - neste »

KJE E

Du fikk no velge i litt flere farger, og 2 interørfarger om ikke annet.. :+1:


torlie

Ikke så lett å få til dette, Ford.

Etter feil på siden en god stund nå kom jeg omsider videre til muligheten for å betale og legge inn kort info. Stoppet før dette de siste 45min. Da fullfører jeg og får opp feil på siden og kommer tilbake til Ford.no


"Feil
Hmmm. Her har det skjedd en feil, se på hovedsiden eller prøv en av linkene under."


Gjorde dette 2 eller 3 ganger, og ser at jeg nå faktisk har blitt trukket kr 5000,- som nok er for første forsøket, så da blir jeg nok reservert for noen ganger til etterhvert.

Ingen epost bekreftelse på fullført reservasjon heller, men må jo bare anta den gikk gjennom siden jeg er trukket.

Hva skjedde for dere som fullførte tidligere? Epost bekreftelse?




2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

Electric cars in Norway


Electric cars in Norway


terjewa


Måkemannen

"Du må fullføre konfigurasjonen blabla.. " kommer uansett

Bør visst ta dette etter jobb når jeg har tid.

Chimp

Det er vel fordi du ikke har trykket på batteri, farge, interiør. Du må trykke på batteriet ikke bare trykke deg videre

KJE E

Kom gjennom møllen, og fikk lagt inn betaling. Fikk til slutt på en side hvor det sto reservasjonsnummer og at betaling var utført og at jeg ville motta en e-post snarlig. Denne siden hadde en Ford logo som spant over seg akkurat som den ikke lastet ferdig. Beløpet er trukket fra konto. Men har ikke mottatt e-post. Noen andre som opplever liknende?.

For hva det er verdt tok jeg en screenshot av siden, slik at jeg i hvertfall har et slags bevis på reservasjonsnummer og betaling.

torlie

Sitat fra: KJE E på mandag 18. november 2019, klokken 08:38
Kom gjennom møllen, og fikk lagt inn betaling. Fikk til slutt på en side hvor det sto reservasjonsnummer og at betaling var utført og at jeg ville motta en e-post snarlig. Denne siden hadde en Ford logo som spant over seg akkurat som den ikke lastet ferdig. Beløpet er trukket fra konto. Men har ikke mottatt e-post. Noen andre som opplever liknende?.

For hva det er verdt tok jeg en screenshot av siden, slik at jeg i hvertfall har et slags bevis på reservasjonsnummer og betaling.

Leste på Amerikanske forumer for noen timer siden at det var problemer med å få lagt inn reservasjon der også. Har nok vært for stor pågang.

Satser uansett på at alle som er trukket på kortet ligger i køen med et reservasjonsnummer, så kommer vel bekreftelser per epost etterhvert.

Uansett får vi nok info fra Ford om dette, da jeg antar hundrevis har slitt med reservasjonen.

2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA