Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sett reminder kl 3.30 i natt, 548 pålogget og venter, live chatten er på

Startet av Electric cars in Norway, søndag 17. november 2019, klokken 16:29

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Dette blir spennende. Reservasjonsbeløpet i USA på NOK 5000.-, blir det samme i Norge - kan reservere fra 3:30 i natt.

https://youtu.be/o0F9Uktpgtk

Mustang Mach-E World Debut

548 waiting•Scheduled for Nov 17, 2019

Ford Motor Company

2.01M subscribers

New breed. New Era. Introducing the all-electric #MustangMachE.

SUBSCRIBE: http://ford.to/SubscribeFordMotorCompany

------------
Under er siste Ford e-post jeg fikk:


Vis i nettleser
Ford. Go Further   
Mustang Mach-E. Det er like før.

Ventetiden er over
18. november er vi stolte over å kunne avduke vår nye helelektriske Mustang Mach-E.
Eventet vil bli streamet live over hele verden, og du kan delta ved å følge linken under.

Vi planlegger et spennende event i Los Angeles med selveste Idris Elba som konferansier. Det hele starter klokken 3:00 natt til mandag. Vi vet det er tidlig, men det vil bli et spektakulært event.     

Avduking i Oslo
Det er fortsatt noe mulighet til å reservere tid for å se bilen live i Oslo 18-19. november! Interessen har vært overveldende, og vi har derfor åpnet for noen ekstra plasser på hver visning. Først til mølla!   

Reserver tid
Vi åpner for forhåndsbestillinger 18. november – vær rask!
18. november vil vi dele mange spennende detaljer om vår nye helelektriske Mustang Mach‑E. Samtidig åpner vi opp for forhåndsbestillinger mot et depositum. Dette er uforpliktende og du vil endelig bekrefte bestillingen din først i løpet av våren 2020. Dersom du skulle ombestemme deg før det, kan du når som helst få tilbake depositumet.

Du som har sikret deg fortrinnsrett vil prioriteres når produksjonen settes opp fra 2. halvår 2020. Men du er ikke alene, det er mange som har sikret seg fortrinnsrett. Blant disse vil det være først til mølla fra 18. november – jo raskere du legger inn en forhåndsbestilling, jo større er sjansen for å sikre seg en bil for levering høsten 2020.   

Ford Motor Norge tar personvernet og dine personlige data på alvor. All informasjon som du oppgir er beskyttet av våre retningslinjer om personvern.

Ford Motor Norge, Postboks 514, 1410 Kolbotn.
Telefon Ford Kundeservice: 800 56 105
Epost Ford Kundeservice: infonor@ford.com

Electric cars in Norway


Electric cars in Norway

Selv kaffekoppen rører på seg når Forden kjører forbi. . Vi snakker motorkrefter her :D :D

Electric cars in Norway

#3
Denne Forden kommer til å selge i bøtter og spann :+1: jeg skal ha en slik ein :+1:

Chimp


Electric cars in Norway

Chimp, det blir likt som med ID.3 - alle Ford land endrer forsiden likt og så reserverer mann med NOK 5000,-

Hold visa kortet varmt....

Electric cars in Norway



KJE E


Enlace

Ingen reservasjonsmulighet i Norge. Det var dårlig informert fra Ford Norge. Har noen andre av dere fått reservert?

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk


makki

Hei bestillingen har allerede har åpnet, ikke gå direkte vanlig ford.no, gå her og se link etter ford.nohttp://ford-no.mynewsdesk.com/pressreleases/fords-nye-helelektriske-suv-skal-hete-mustang-mach-e-2943449?sf112438813=1

makki

Sitat fra: KJE E på mandag 18. november 2019, klokken 03:52
Det er åpent på US side for reservasjon.  Ikke norsk!
Har bestlit 15 min siden, se min andre post under her. Du finner link.
Edit: nå ser at ford har åpnet forhåndbestilling direkte ford.no

KJE E


torlie

Siden er nede for meg, Ford emblemet bare loader før man kommer til betaling. Sikkert stor pågang.
2020: MG ZS EV
2018 Zoe Bose Edition (solgt)
2016 Zoe Intens (Solgt)

makki

Har bestilt AWD, men med inkludert pakke ser jeg har bestilt samme som first edition😂😂😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA