Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

App

Startet av Sandra87, fredag 15. november 2019, klokken 18:41

« forrige - neste »

Machina

#15
Sitat fra: diadree på søndag 17. november 2019, klokken 12:12
Jeg har hørt at problemene i hovedsak rammer de med Android operativsystem og spesielt Samsung telefoner.

Kjenner ikke til dette direkte, men siden jeg har IOS så kan det jo faktisk være noe i dette. Dere som opplever mye problemer er det Android eller IOS dere har?

Pippus

Sitat fra: Machina på søndag 17. november 2019, klokken 12:15
Sitat fra: diadree på søndag 17. november 2019, klokken 12:12
Jeg har hørt at problemene i hovedsak rammer de med Android operativsystem og spesielt Samsung telefoner.

Kjenner ikke til dette direkte, men siden jeg har IOS så kan det jo faktisk være noe i dette. Dere som opplever mye problemer er det Android eller IOS dere har?
Jeg har installert på både Galaxy s7 og iphone x. Begge gir like store problemer og som regel samtidig. Da er jeg også styrket i troen på at mye av problemene ligger på server/bil siden

elektro

Sitat fra: Machina på lørdag 16. november 2019, klokken 14:04
Problemer med appen er det nok bare et fåtall som opplever og de er aktive på diverse forum/Facebook. De fleste som har E-tron opplever stort sett lite problemer.

Dette er dessverre ikke riktig når det gjelder appen til e-tron quattro. I whish.. Alle som bruker appen daglig opplever store problemer.

Jeg er veldig positiv til bilen generelt etter å ha hatt den i over åtte måneder, men dette gjør meg helt sprø. Jeg har også fem års erfaring med VW CarNet på e-Golf, som har samme symptomer. Den har riktig nok blitt mer stabil, eller så er det det at jeg nå ikke lader den hver natt lenger.. ??? Uansett, så har jeg gitt opp e-Golfen, men den er fra en annen tid og kostet en tredjedel. Ikke reiser vi på hyttetur med den heller.

Nei, dette er ikke noe som kommer til å gå over uten en komplett redesign av hele Audi appen og måten den kommuniserer med e-tron quattro på, selv om man får inntrykk av dette i Audis egen beskrivelse av problemet. https://www.audi.no/no/web/no/faq.html

2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA