Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Podcast fra Aftenposten-Digital med Bet.M

Startet av JorEl, torsdag 14. november 2019, klokken 21:10

« forrige - neste »

JorEl

Per Kristian har hatt TM3 en liten stund. Han er blitt en Tesla-entusiast, synes jeg :+1:
Det hele skjer bak en betalingsmur..jeg betalte 10kr for 10uker. Verdt pengene, god avis, sier nok opp abonementet om jeg kommer på det...kalkulert risiko :D
https://www.aftenposten.no/digital/i/GGXBVx/podkast-et-halvt-aar-med-tesla-model-3-har-endret-maaten-jeg-bruker-bil-paa
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

jorgror

Det er ingen betalingsmur for den podcast episoden. Hørte den tidligere, og den oppsummerer godt hvordan det har vært å eie en Model 3.
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

fredag

Det er bare å søke på "teknologimagasinet" i en ok podcast-app som feks Overcast. Ingen betaling nødvendig.
Mitsubishi i-Miev (2011)
Tesla Model S 85 (2013)
Tesla Model 3 (2019)

JorEl

Sitat fra: fredag på lørdag 16. november 2019, klokken 11:15
Det er bare å søke på "teknologimagasinet" i en ok podcast-app som feks Overcast. Ingen betaling nødvendig.
Takker :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA