Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Etron 55 Kampanje

Startet av denilson, mandag 11. november 2019, klokken 19:13

« forrige - neste »

arthur

1,99% rente som egentlig er 4.06% (effektiv) rente, men det finner man kun med veldig liten skrift!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Trond.m

Regnet ut veiledende pris på Business utgaven til 747.400. Det betyr at den ekstra kundefordelen under kampanjen er 47.500 (10.000 mindre enn oppgitt i prislisten).
Det kan tyde på at de har regnet inn kundefordelen i vinterpakken, men fortsatt kommer jeg ikke til 58.210. Det er mulig at de har glemt liste opp noe utstyr, eller så må det være en regnefeil fra min side.

Men 47.500 + ca 38.000 for vinterhjul og serviceavtale er jo absolutt verd å ta med seg. Det tilsvarer 10,8 % avslag i prisen før kampanjen.

tromsø

#17
Sen blir jo alltid den reelle forskjellen mindre før og etter kampanjer da man før en kampanje alltid kan prute ned prisen en god del.

Jeg fikk en god del i "rabatt" på min første 55 som jeg spekket i februar i år...
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Trond.m

Sitat fra: TM på tirsdag 12. november 2019, klokken 15:08
Regnet ut veiledende pris på Business utgaven til 747.400. Det betyr at den ekstra kundefordelen under kampanjen er 47.500 (10.000 mindre enn oppgitt i prislisten).
Det kan tyde på at de har regnet inn kundefordelen i vinterpakken, men fortsatt kommer jeg ikke til 58.210. Det er mulig at de har glemt liste opp noe utstyr, eller så må det være en regnefeil fra min side.

Men 47.500 + ca 38.000 for vinterhjul og serviceavtale er jo absolutt verd å ta med seg. Det tilsvarer 10,8 % avslag i prisen før kampanjen.
Har funnet feilen i prislisten. Komfort midtarmlene til en verdi 2130 kr er inkludert i begge pakkene. Da er den reelle rabatten på utstyret i Business pakken 49.630 kr i forhold til pris før kampanjen.

Litt merkelig at mørke ruter bare er med i Business pakken og ikke i Executive  ???

moby666

Fikk pris av lokal møller på 750 for exclusive med vinterhjul, service avtale og 1.99% rente. Ikke så gal pris det. Står mellom denne og en tm3 preformance til ca 550.

Trond.m

Ja, det er en god pris. Men det er dumt at ikke omgivelseskamera med top view er med. Du får vel heller ikke bestilt med hengerfeste ?

moby666

Ønsker ikke hengerfeste. Det er pluss/minus med hengerfeste. Biler uten hengerfeste er tryggere å kjøpe brukt da den ikke har dratt på store tunge ting. Hvis du absolutt trenger hengerfeste så er det nok av andre etron med dette. Personlig synes jeg etron har for kort rekkevidde til å dra noe på kroken uansett.

Trond.m

De fleste vil nok foretrekke en bil med hengerfeste for å frakte sykler eller lett varehenger. Men kostnaden for å ettermontere er jo ikke helt urimelig, og det er neppe lønnsomt å kjøpe utstyr for å få høyere annenhåndsverdi. For 6000 kr er det vel lønnsomt å ta med, men hvis det ikke leveres til kampanjemodellene så er det uaktuelt å kjøpe med hengerfeste. Da vil jo hengerfestet i praksis koste nærmere 100.000 kr  ;)

hemi

Hengerfeste er MUST

E-tron har jo bare dratt rundt på små tullehengere uansett.

Du har forøvrig 0 kontroll på hva forrige eier har brukt bilen til.

Trond.m

Er visst mulig å bestille hengerfester for ettermontering sammen med bilen mot et moderat pristillegg. Det skal være kort leveringstid på bil (3 mnd ?), men opp mot 1 år for hengerfeste. De har jo en stor mengde kunder som allerede venter på å få levert og montert hengerfeste.

fredla

#25
Hei,

Står det noe sted at vinterhjul er med i prisen? Synes disse pakkene er veldig rotete satt opp.

Når jeg bygger bilen selv kommer prisen på ca 830 000,- med vinter hjul. Men om jeg da velger en exclusive og legger til 21 toms blir det vel være mye billigere å velge en pakkeløsning? Gitt at vinterhjul er inkl.

Trond.m

#26
Det står ikke noe sted, men jeg fikk beskjed om at serviceavtale og vinterhjul er med i prisen. Det utgjør noen % rabatt det 😏.
Men jeg fikk beskjed om at man da ikke kunne bestille med fabrikkmontert hengerfeste. (De tilbød ettermontert til ca 8400 kr).
I prislisten ser jeg at de nå også har Advanced Sport i prislisten, og den pakken er jo med hengerfeste. Kanskje den flaskehalsen har løst seg nå ?

Trond.m

#27
Hva er egentlig innstegsprisen på e-tron 50 / 55 nå ?

Det står på forsiden til Audi.no 499 / 639K. De kaller disse launch edition, men det er vel bare et firere navn på innstegsmodellene. Siden man kan bygge egenspec på disse, så betyr vel det at prisen har gått ned fra 663K ? Og e-tron 50 som ble solgt til kampanjepris en begrenset tid / antall ser vel ut til å bli veiledende pris. Er ikke lett å bli forstå seg på Audi prisene. Hvilken vei hopper haren  ;) Euro-kursen burdr tilsi at prisene skulle stige, men det spørs om ikke konkurransen hardner så mye til at det motsatte ser ut til å skje. Bilfabrikkene har jo også nå et betydelig økonomiske insentiver til å pushe elbiler til Norge til gunstige priser.

HåkonE

Prisene på 50 steg med 10 000 på Mandag.

Selger sa til meg at kampanje var forlenget ut året.

Trond.m

Sitat fra: HåkonN på onsdag 04. desember 2019, klokken 10:29
Prisene på 50 steg med 10 000 på Mandag.

Selger sa til meg at kampanje var forlenget ut året.
Prisen stiger, men kampanjepakkene koster det samme ?

https://www.audi.no/no/web/no/bilmodeller/audi-tron/audi-e-tron/modellpakker-og-priser.html

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA