Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

My Renault app

Startet av minibiti, mandag 11. november 2019, klokken 08:29

« forrige - neste »

minibiti

The new version of the app for Android is now available on the Play Store and it works great :D
Løp og kjøp (or update rather)!
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

fsorensen

Sitat fra: minibiti på tirsdag 01. september 2020, klokken 10:04
The new version of the app for Android is now available on the Play Store and it works great :D
Løp og kjøp (or update rather)!

Kan bare bekrefte det som sies her. Har akkurat oppdatert og nå fungerer det på Android igjen.. :)
2020 Renault Zoe Intens (ZE50)
2016 Mercedes-Benz GLE 500e (for å dra de tunge lassene og lengre turene)

mthns

Gleden varte noen dager...App-en fungerer ikke igjen på android.

minibiti

It is working fine for me so it must be a bit random...
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

mthns


Morten, Bergen

Installerte IOS 14 beta 7 forleden, og nå virker ikke appen.

Andre som har samme problem?

askekladden

Hver gang jeg åpner appen får jeg meldingen "My Renault har blitt oppdatert. Last ned på Google Play". Men jeg har siste versjon, så jeg får kun valget "Åpne" når jeg går inn på Google Play. Etter det fungerer appen fint, men når jeg lukker den får jeg samme beskjed igjen neste gang den åpnes. Ganske irriterende... opplever dere andre dette også?

minibiti

Not me :)
Stupid questions:
- you have deleted the old one and have only the new one installed right?
- have you tried deleting the new app and install again?
- tried from another phone? Not very relevant but...
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

askekladden

Nei, hadde ikke slettet den gamle. Gjorde det nå, så da fungerer det. :)

sinhal

An etter has ocurred, Please try again.


Har forsøkt siden forrige uke....

minibiti

Uninstall all the My Renault apps you have, re-install the one from the Store?
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

sinhal

Sitat fra: minibiti på onsdag 23. september 2020, klokken 21:48
Uninstall all the My Renault apps you have, re-install the one from the Store?

That worked, so thank you, but i still think this is strange behavior.

minibiti

It looks like if you have both versions installed (the old one and the new one), you can still start the old one without knowing it, or the new one clashes with the old one. So it is a bit unfortunate either way :)
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA