Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Zoe 2021?

Startet av Randomrex, torsdag 01. oktober 2020, klokken 11:41

« forrige - neste »

Randomrex

Hei,

Er det noen her som vet når Zoe 2021 modellene kommer ut i butikken?
Jeg har prøvd å sende Renault noen mailer, men får ikke svar. En av tingene jeg lurer på er om det er forventet noen endringer i 2021 modellen - feks om adaptiv cruise control er noe som kan komme eller om de kan si noe om hvilken forbedringer/nyheter vi kan forvente i OTA-SWen fremover.
Er det noen her som vet noe?

Mvh,
Kenneth

minibiti

From what I read other places, the ZE50 was supposed to be upgraded with a front radar, but for the auto breaking feature I think. Not sure about adaptive cruise control. In any case, this improvement is not linked to a release year (I can be mistaken).
The Easy Link system is being updated via OTA updates a few times a year.  Right now it looks like they are working on things that are missing (either from what was promised or from the previous version, the ZE40).
Your best choice now is to ask a dealer (Motorforum, Berg Auto,...) directly. Hopefully they'll now :)
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

Randomrex

Hei,

Takk for svar. :)
Jeg har spurt samme spørsmål til både forhandler og renault, men de klarer ikke svare. Det vil si, den henviser til hverandre, så vi får se hva de sir nå som jeg har påpekt at de henviser til hverandre. :)

Men det kom visst en stor oppdatering på appen i går- det kan jo være positivt?

Mvh,
Kenneth

minibiti

#3
Yes I got the app update as well.
They are continuously working on the app and on the Easy Link so the updates will keep coming.
Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA