Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vi som enda venter på V10.

Startet av raypettersen, søndag 10. november 2019, klokken 18:24

« forrige - neste »

raypettersen

Har inntrykk av at de fleste har fått v10 OTA? Fikk jevnt og trutt oppdateringer siden jeg kjøpte bilen i sommer, men siste tiden har det vært helt dødt, og jeg venter fortsatt på v10. Flere i samme båt eller?

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

raypettersen

Takk, har sett den tråden men oppfattet den som en tråd for de som allerede har v10 og diskuterer seg imellom hvordan den fungerer for hver enkelt. Mulig jeg tok feil? Kan slette denne i såfall.

Kim-

Sitat fra: raypettersen på søndag 10. november 2019, klokken 19:00
Takk, har sett den tråden men oppfattet den som en tråd for de som allerede har v10 og diskuterer seg imellom hvordan den fungerer for hver enkelt. Mulig jeg tok feil? Kan slette denne i såfall.

Koble til wifi
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Motorwatt

Sitat fra: raypettersen på søndag 10. november 2019, klokken 19:00
Takk, har sett den tråden men oppfattet den som en tråd for de som allerede har v10 og diskuterer seg imellom hvordan den fungerer for hver enkelt. Mulig jeg tok feil? Kan slette denne i såfall.
Hvis du begynner å lese tråden fra der linken begynner finner du en løsning.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Klykken

Sitat fra: Motorwatt på søndag 10. november 2019, klokken 20:01
Sitat fra: raypettersen på søndag 10. november 2019, klokken 19:00
Takk, har sett den tråden men oppfattet den som en tråd for de som allerede har v10 og diskuterer seg imellom hvordan den fungerer for hver enkelt. Mulig jeg tok feil? Kan slette denne i såfall.
Hvis du begynner å lese tråden fra der linken begynner finner du en løsning.
"Send en "Schedule Service" med appen. Kanskje de kan fikse remote."
"Ringte Tesla, som resatte nedlastingen. Det løste biffen! 30% nå👻"

Så slipper du å lete.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA