Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

oppvarming av Ioniq om vinteren

Startet av andersbj, lørdag 09. november 2019, klokken 12:59

« forrige - neste »

andersbj

Hvilke erfaringer har brukere med hvor raskt det går å varme opp ioniq på vinter? Vurderer å kjøpe, men jeg har ikke mulighet til hjemmelading, og når Ioniq ikke tilbyr app (gammel versjon), vil det bli kald bil på morgenen. Vil helst unngå mye skraping i kulda! Om det er å forvente, blir det fort Leaf i stedet, som har app.


jornhd

Det går raskt! Ca. 3-4 minutter fra frossen bil til varm bil med isfrie ruter.

Crown

Har på tre år tilgode å bruke isskrape på Ioniqen, bare å sette seg inn, vente ett minutt eller to så er rutene stort sett isfrie. Mye raskere varm enn f.eks. Leaf.
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Joey Pedersen

Da er det deilig å ha Blue Link" app'en. Her kan en sette på varmen i bilen når du vil også frotntuta, ja fullguffte så er det ikke lenge før bilen e varm og klar... Elsker min Eroniq
Mvh
Joey Pedersen

iknutis

Jeg syns det er dumt at ikke viskerne er plassert så høyt opp på ruten at de tines også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA