Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Chrome delete på deep blue M3. Noen erfaringer?

Startet av Almis, onsdag 06. november 2019, klokken 22:11

« forrige - neste »

MulderXF

Sitat fra: TøddiVedder på mandag 11. november 2019, klokken 16:15
..de glemte felgene

Du mener jeg bør foliere felgene? Tenkte å få di pulver lakkert sorte til neste sommer  8)

tmn

#16
Ikke deep blue. Men fjerna krommen på min røde. Tenkt på det en stund, vært skeptisk, men ble veldig fornøyd :D

Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

Tankeboks

Har ingen bilder, men tok chrome delete på min blå i september i fjor og angrer ikke.


bortsett fra at jeg nå sliter litt med å finne døråpnerne i mørket...

e.e.n

Noen som har gjort chrome delete på grå bil? Også int. i pris på dette i Bergen..

Elgolferen

Ta kontakt med Christer Rasmussen og bilpleie experten, de holder til på Os. Han er en av Norges beste detailere, og jobben blir dokumentert med bilder. Anbefales på det sterkeste. (Jeg har vært der med min selv.)

JorEl

#20
Sitat fra: tmn på torsdag 16. januar 2020, klokken 07:42
Ikke deep blue. Men fjerna krommen på min røde. Tenkt på det en stund, vært skeptisk, men ble veldig fornøyd :D
Peneste TM3 jeg har sett :+1:
Edit;   ;)  eh, viste den til Kona, og hun sa du måtte ha svarte felger :-[
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

tmn

Sitat fra: JorEl på søndag 19. januar 2020, klokken 13:16
Sitat fra: tmn på torsdag 16. januar 2020, klokken 07:42
Ikke deep blue. Men fjerna krommen på min røde. Tenkt på det en stund, vært skeptisk, men ble veldig fornøyd :D
Peneste TM3 jeg har sett :+1:
Edit;   ;)  eh, viste den til Kona, og hun sa du måtte ha svarte felger :-[

Takk! :D Hun har et poeng. Har tenkt tanken selv, kanskje jeg må gå i retning ala de nye performance-felgene :O
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA