Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Soul EV 2020 med SUV pakke vurderes solgt

Startet av SBAA, onsdag 06. november 2019, klokken 20:47

« forrige - neste »

SBAA

Jeg har bestilt en hvit med SUV pakke som kommer mot slutten av denne måneden eller begynnelsen på neste måned.
Nå er jeg usikker på om jeg heller skulle gått for en større bil og vurderer om jeg skal videre selge denne?
Om det er noen med et lavt nummer på en e-niro så kan det være aktuelt å bytte.

moby666

Har hatt begge bilene. ESoul er mye bedre enn eniro på så si alt. Bagasjerom i eSoul er ikke så ille hvis du flytter gulvet ned. Plass i kupé er bedre i eSoul.

Elbilensrekkevidde

#2
Nybil Kia E-Soul 64kw
Selger bilen for butikk kostpris +10.000 kr i adm. kostnader.

kr 354 900

Drammen

Send meg en melding. Kr 354900,- eller Kr 370900,- alt etter modell som er i henhold til den nye prislisten ref e-post fra Kia mottatt i forrige uke - se bilde - og så kan det jo velges farge & utstyr etter eget ønske.

Levering snarest mulig enten Drammen (da trolig uten bilfrakt kost) eller etter nærmere avtale der du bor.

Kontrakt kan du skrive med bilbutikk ila få dager.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA