Bare lurer på om flere har dårlig erfaring med lefdal instalasjon i oslo?
Flyttet i sommer inn på ny leilighet som hadde garasje med mulighet for elbil lading, bestilte ladestasjon med engang jeg flyttet inn, boretslaget har avtalle med lefdal og tenkte det ville gå kjapt da alt infrastruktur er satt opp så er bare å trekke kabel og sette opp boks, tok en måneds tid før de kom og fikk det gjort, de sa de har mye å gjøre men selvsagt så funker den ikke bra, går offline og driver stopper og starter konstant når jeg lader, sjeldent jeg får ladet uavbrutt mer enn 20 minutter, er forøvrig zaptec boks.
Virker ikke som om de testet boksen heller, klagde med engang, har nå gått en måned til uten å ha hørt noe, begynner å bli litt frustrert, har heldigvis ikke fått regningen enda for jobben men føler jeg har rett til å nekte å betale den før de fikser problemet.
Eneste som funker er å gå ned og starte ny sesjon med å stoppe, låse opp ladeport, ta ut og inn kabel og autentisere på nytt, da får jeg kanskje full fart i en time hvis jeg er heldig før jeg må ned og gjøre det igjen, noe som er ganske tungvint når garasjen er i en annen bygning

Og ja er ikke bilen er no feil med ac lading funker fint andre steder.