Legg merke til at jeg skriver , de under 1.8 tonn. Buzz med sin konstruksjon, sitter du høyere en tradisjonell personbil, batteri-ramme konstruksjonen har vist at det kan bidra positivt for sikkerhet, buzz slik jeg forstår det har 3 meter akselavstand på den korte utgaven. Vekt er vel ukjent men neppe under 2T, og mer for den lange utgave med det store batteri.
Samt jeg ser en ganske grei deformasjonssone foran, og den stopper ikke der frontruta begynner (er det derfor man mener det er kort deformasjonsone?
Forventer at baksete passasjerer er utstyr minst med airbag gardiner, slik det er i en 17 år gammel Honda CR-V, passasjerene bak er beskyttet bra da de sitter høyere oppe, lengre avstand til å skalle i takkonstruksjoner, batterirammen sikrer sidekollisjon bedre en biler uten, vekten på bilen er langt over snitt personbil pr.idag.
+ Forventer at enhver ny genereasjon av bilmodell er minst like sikker som de beste fra forrige generasjon + noen forbedringer.
(Ser bilen også er satt opp med nettingvegg både mellom bagasje + mellom fører, bra )