Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lakk, kvalitet og beskyttelse

Startet av ØysteinS, tirsdag 05. november 2019, klokken 20:19

« forrige - neste »

Wendel

Sitat fra: tromsø på onsdag 08. januar 2020, klokken 16:53
Sitat fra: Wendel på onsdag 08. januar 2020, klokken 16:38
Sitat fra: tromsø på onsdag 08. januar 2020, klokken 15:59
Audi original skvettlapper koster 3740 NOK, kun foran. Dyrt for litt plast, finnes det noen andre alternativ? Finner selv ikke noe annet på nett.

Det var vel litt meget? Mine kostet ca 2500 forran og 1700 bak, men fortsatt dyrt for litt plast ja. Men kjører mye på veier som kun blir gruset på vinterstid. Så håper og trur det er verdt det :)

Hvor fant du dem og du kjører etron?

Jeg fikk bare selger til å legge de til når jeg bestilte bilen. Nei, venter stadig på levering :)

Øyvis Prøyvis

Jeg har også bestilt min 50 med skvettlapper foran og bak.
I følge prislisten da jeg bestilte i slutten av september var det følgende priser:
Skvettlapper foran* (E350); Beskytter bilens lakk mot bl.a. steinsprut og slitasje. 2 336,-
Skvettlapper bak* (E351); Beskytter bilens lakk mot bl.a. steinsprut og slitasje. 1 611,-
* Priser er oppgitt eks. mva. og gjelder ved kjøp og fakturering sammen med ny bil. Ved kjøp etter førstegangsregistrering vil 25% mva. tilkomme.
2022 e-tron 55
2020 e-tron 50 - solgt

tromsø

Sitat fra: Øyvis Prøyvis på onsdag 08. januar 2020, klokken 21:38
Jeg har også bestilt min 50 med skvettlapper foran og bak.
I følge prislisten da jeg bestilte i slutten av september var det følgende priser:
Skvettlapper foran* (E350); Beskytter bilens lakk mot bl.a. steinsprut og slitasje. 2 336,-
Skvettlapper bak* (E351); Beskytter bilens lakk mot bl.a. steinsprut og slitasje. 1 611,-
* Priser er oppgitt eks. mva. og gjelder ved kjøp og fakturering sammen med ny bil. Ved kjøp etter førstegangsregistrering vil 25% mva. tilkomme.


Interessant. Jeg tolker det sånn at jeg ikke skal betale mva på skvettlapper da jeg ennå ikke fått bilen, selv om jeg legger til dem nå. Stemmer det?
2014 Leaf - solgt
2020 e-tron 50

Øyvis Prøyvis

Ut fra hva min selger sa så er utstyr som leveres sammen med bilen MVA fritt...derunder tectylbehandling, lakkforsegling etc. Bestiller du det etter at du har hentet bilen kommer det full mva.
2022 e-tron 55
2020 e-tron 50 - solgt

Kåre Knatten

Jeg betalte kr. 4140,- eks moms inkl montering. I følge kundemottaler på verkstedet bruker de forholdsvis lang tid på monteringen.

LittleHammer

Erfaringen min med lakkforsegling (pomponazzi) er at det ikke beskytter mot steinsprut når man kjører mye på grusede veier. Bilen min (I-Pace) så ikke ut nederst på dørene etter den første vinteren.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA