Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2019 vs 2020

Startet av hhog, tirsdag 05. november 2019, klokken 13:23

« forrige - neste »

hhog

Har fått tilsendt tilbud på ny i-pace på tre modeller (S, SE, HSE), med rask leveringstid (antar det betyr at de står å venter i en garasje). Dog bet jeg meg merke i at dette var tre stk 2019-modeller. En tidligere tråd på forumet sier at de sluttet å produsere 2019-modellene i starten av mars, men denne tråden sa ikke mye om forskjellen på disse modellene.

Noen synspunkter? Verd å spare noen lapper på en ny 2019-mod?

Stikkkontakt

Det er vel ingen forskjell i hardware, så bilene blir like aktuelle med identisk programvare. Ser ikke helt at det er noe stort drawback. Det vil jo være registreringsdato som blir avgjørende for garanti etc.

ardevd

Eneste forskjell mellom MY2019 og 2020 var noen mindre endringer i kombinasjonsmulighetene for diverse tilleggspakker. Bilene ellers er identiske så vidt jeg vet.

JPM

Dersom du har mulighet, ville jeg regget bilen 1.1.2020. Har litt å si for bruktprisen. På Finn ser folk på reg.år, og betaler mer for 2020 enn 2019 vil jeg tro.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA