Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Registrere ny Tesla-konto -- feil

Startet av ksolvik, mandag 04. november 2019, klokken 19:56

« forrige - neste »

ksolvik

Jeg har akkuart kjøpt meg en Tesla, men klarer ikke å sende mail til Tesla for å gi dem informasjon om eierbytte.
Jeg har lastet ned appen, laget meg en konto, det er ok.
Men når jeg skal sende mail til
changeofownershipEU@tesla.com får jeg bare mailen i retur..  Sender jeg til feil adr. ?
Tips ?

Fikk tips om ny adr. nå AccountSupportEMEA@tesla.com  -- prøver den  :o

Rosstopher

2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

Electrified

Kopi av førerkort og VIN nummer (se vognkort) med mer, så er din konto aktiv ila 2-3 dager. De er strenge, men det er også en hel del man nyttig man kan gjøre med mobil når din konto er aktiv.

sendes til: ServiceHelpEU@tesla.com

Meld så inn dine familiemedlemmer som igjen får sin egen profil (sete, ratt etc)

Gled dere! Model X er familiebil nr. 1

Rosstopher

Sitat fra: Electrified på tirsdag 05. november 2019, klokken 13:42
Meld så inn dine familiemedlemmer som igjen får sin egen profil (sete, ratt etc)

Førerprofiler lager man i bilen. Trenger ikke å melde det til Tesla.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

ksolvik

Hei, takk for svar, men når jeg sendte mail til ServiceHelpEU@tesla.com fikk jeg mail i retur.
Fikk dette til svar :
Kan ikke levere meldingen din til ServiceHelpEU@tesla.com.
ServiceHelpEU@tesla.com godtar bare meldinger fra personer i organisasjonen eller på listen over tillatte avsendere, og e-postadressen din står ikke på listen.

Har sendt til AccountSupportEMEA@tesla.com  - sendte dette på mandag 4. nov -ikke fått noe svar ennå, men det tar kanskje litt tid ?


heiho

Chattet med Tesla og de sa at behandlingstid på dette er 8 uker. De kan snart legge ned serviceapparatet sitt... helt utrolig.

Rosstopher

Det tar ikke 8 uker. Her i høst tok det meg bare noen dager.
2021 Tesla Model Y LR
2016 Kia Soul

x 2016 Tesla Model S 90D
x 25+ fossilbiler

Reservert Cybertruck

ksolvik

Er nå fikset.
Jeg gikk inn på Tesla sine sider. Startet en chat-  sa jeg hadde sendt en mail til dem og lurte på hvor lang tid det skulle ta.. de sa de hadde mye å gjøre , men skulle fikse det. 10 min etter samtalen var kontoen oppe.  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA