Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lakk farge på etron 55 og 50

Startet av Barrister, mandag 04. november 2019, klokken 14:12

« forrige - neste »

Barrister

Bestilte først min etron 50 Advanced Sport m/headup i Manhatten grey, men da jeg skjønte at de ande Audi jeg hadde sett som Q8, Q5, A5 osv var Daytona grå som jeg synes er knall fin, men som selger sa ikke er mulig å få på etron, da klarte jeg å få endret til Tyfon grå (selv om "alle" har den så er den likevel bedre enn Manhatten).  Noen som vet hvorfor Daytona grå ikke kan leveres på etron 55 og etron 50 ?

Jeg synes Manhatten blir veldig "matt" og er verken svart eller har noen "glans" i lakken slik Daytona har og til dels også Tyfon grå har. Kjør diskusjon !
i3
XC90 "diesel-gamp" som endelig skal ut når etron50 ankommer

Orbit

Daytona har normalt hos Audi vært forbeholdt S-biler, evt biler med S-line eksteriør. Tipper Daytona dukker opp samtidig med tre-motors "etron S". Spekulativt som modellår 2021, dvs midten av 2020. Eller du kan importere en "Edition One" fra USA, der Daytona fargen ble brukt i stedet for den lysblå europeiske. (Du kan vel uansett få fargen om du tar steget over i individuallakkering.......)
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Trond.m

#2
Audi Q5 har også manhattan grå farge i følge min prisliste. Den leveres også i Monsuun grey som er en del lysere.
Har selv bestilt Manhattan grey. Synes den er veldig stilig, og siden jeg har valgt Advanced Business så får jeg da hellakkering uten tillegg i prisen. Den ser kanskje litt lite glansfull ut i gråvær, men i sol synes jeg den ser finere ut enn i Tyfon grå. Men det er jo smak og behag.

Barrister

Kanskje ikke helt i samsvar med start på tråden, men hva slags lykter er det vi får til etron 50 advanced sport ? er det noen forskjell sammenlignet med etron 55 ? har prøvd å lese på nett men skjønner ikke helt
i3
XC90 "diesel-gamp" som endelig skal ut når etron50 ankommer

Wendel

Sitat fra: Barrister på tirsdag 05. november 2019, klokken 15:55
Kanskje ikke helt i samsvar med start på tråden, men hva slags lykter er det vi får til etron 50 advanced sport ? er det noen forskjell sammenlignet med etron 55 ? har prøvd å lese på nett men skjønner ikke helt

Skal være akkurat samme som på 55 :)

Eleo

Tenkte å slenge inn et spørsmål her, istedenfor å starte en ny tråd da mitt spørsmål omhandler lakk og farge.

Har bestilt en SB50, og det ble sort ( Mystic black) hva er egentlig forskjell på mystic sort og brilliant sort ?

21 e-tron Sportsback 50-AS black on black.
aka Darth Vader

RJK

Sitat fra: Eleo på fredag 04. september 2020, klokken 06:33
Tenkte å slenge inn et spørsmål her, istedenfor å starte en ny tråd da mitt spørsmål omhandler lakk og farge.

Har bestilt en SB50, og det ble sort ( Mystic black) hva er egentlig forskjell på mystic sort og brilliant sort ?


Ut fra konfigurator ser det ut til at Mystic Black er metallic-lakk, mens Brilliant Black ikke er metallic...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA