Nyhetsbrev

Få vårt månedlige nyhetsbrev tilsendt på epost med alt du trenger å vite om elbil og lading.

E-post *

Jeg godtar at informasjon som fylles ut i skjema behandles iht vår personvernerklæring

Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Jaguar J-Pace (2021)  (Lest 469 ganger)

JorgenM

• Gold Member
    • Vis profil
    • LinkedIn
Jaguar J-Pace (2021)
« på: Mandag 24. Februar 2020, klokken 18:37 »
Siden i-Pace-forumet ikke ligger på eget sub-nivå slik som hos Honda, Mazda etc så må jeg poste dette her :)

Post gjerne rykter om J-Pace her :+1:

For oss med 3 barn er baksetet i i-Pace noe trangt og etter endt vinterferietur kom diskusjonen om større bil opp hos oss i alle fall. Dette var vår første langtur, dvs så lang at vi måtte hurtiglade.

Dette har jeg funnet ut om J-Pace foreløpig:

- On sale: Late 2021 | UK price from: £70,000 (est)

- offisielt bekreftet av Jaguar
https://auto.ndtv.com/news/jaguar-confirms-j-pace-suv-in-the-works-2074557

- an electric version is expected to arrive soon after the standard car (standard = hybrid)

- the J-Pace’s interior will feature OLED screens intended to raise the perceived quality of the cabin in order to rival those of flagship German crossovers

- The J-Pace is expected to be around 4.9 metres long, and its flat floor should help it to deliver impressive interior space with a healthy boot volume of at least 650 litres. (i-Pace = 4.68 metres, 557 litres)
i-Pace levert 04.07.2019 - 2013 Tesla S P85 (solgt) - Nitrox EL go-cart - BMW i3 (solgt)