Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skrytetråd

Startet av fredrik1992, onsdag 30. oktober 2019, klokken 14:40

« forrige - neste »

fredrik1992

Arrester meg dersom en slik tråd allerede finnes - Jeg klarte ikke å finne en.

Hadde vært gøy å se hvilke endringer og oppgraderinger dere har gjort med Model 3'en deres her inne på forumet.
Og om vi andre kan lære noen kjekke triks som gjør hverdagen enklere, eller inspireres av ulike 'mods' på bilen.

Jeg kan starte!

fredrik1992

Var ikke så lett å laste opp bilder gitt

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

fredrik1992

#3
Takk!
Her er min matt svart folierte bil hvertfall.
Veldig fornøyd med jobben som er utført!

https://imgur.com/7pURALF
https://imgur.com/bgnWOds
https://imgur.com/f1iedZI

Har siden bildene blitt tatt også fått på wheel og nut caps.

Klykken

Lekkert!
Men slitsomt å holde ren, antar jeg. Lett å få skjolder hvis man benytter feil vaskemiddel? :)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

fredrik1992

Sitat fra: Klykken på onsdag 30. oktober 2019, klokken 14:59
Lekkert!
Men slitsomt å holde ren, antar jeg. Lett å få skjolder hvis man benytter feil vaskemiddel? :)

Det får tiden vise! Jeg har ikke vasket bilen siden folien kom på for 1 måned siden.
Men Instruksene fra firmaet som folierte bilen, var å behandle den som en bil som ikke har blitt foliert.

Klykken

Anbefaler å sjekke ut detailersclub.no og be om råd og tips. Er mange feilskjær med matt bil.. :) Ikke polere bilen, samt heller ikke vokse bilen med feil voks er et par av dem.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

fredrik1992

Sitat fra: Klykken på onsdag 30. oktober 2019, klokken 15:12
Anbefaler å sjekke ut detailersclub.no og be om råd og tips. Er mange feilskjær med matt bil.. :) Ikke polere bilen, samt heller ikke vokse bilen med feil voks er et par av dem.

Tusen takk for tipset!  :D

Counterpointer

Sitat fra: Klykken på onsdag 30. oktober 2019, klokken 15:12
Anbefaler å sjekke ut detailersclub.no og be om råd og tips. Er mange feilskjær med matt bil.. :) Ikke polere bilen, samt heller ikke vokse bilen med feil voks er et par av dem.
Enig.

I tillegg skal en ikke bruke avfetting da dette kan løsne folien i kantene over tid.

Counterpointer



Legger inn et bilde av bilen til kona. Ble veldig fornøyd med den

Satin white aluminium 3M folie med keramisk forsegling. Zito felger (8 kg flow forged) i silver. Står veldig godt til det hvite interiøret.

Strøm Tycoon

I 2019 er alt orginalt, i 2020 kommer det muligens noen deler for å hente ut noen flere sekunder her og der. Zito ZF01 som knut har satt på konebilen er høyaktuelle, og muligens bedre bremseskiver og klosser framme. Juryen er fortsatt ute med tanke på fjæringer da jeg har en høy kant å forsere for å få bilen inn i gården.






Counterpointer

#11


Får legge ut et bilde av min bil også. Kamikaze forseglet og chrome delete, ellers orginal preformance .



Vinterhjul Black Rhino 18'


jkirkebo

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 30. oktober 2019, klokken 16:53
Satin white aluminium 3M folie med keramisk forsegling. Zito felger (8 kg flow forged) i silver. Står veldig godt til det hvite interiøret.

Hvor mye betalte du for folieringen og hvor ble det gjort? Jeg har bestilt en SR+ lagerbil til kona nå (hun ble ganske lei av Leafens rekkevidde i kulda etterhvert) og siden hun liker litt "spenstige" farger blir det foliering. Det blir 3M gloss folie, de har en farge som passer.

Bilen kom på 425k inkl. vinterdekk (blå farge) og står på lager i Drammen. Overrasket over at de hadde 3 like biler (en i Stavanger og en i Kristiansand også) klare for umiddelbar levering. Håper på overtagelse på tirsdag :)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Counterpointer

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 30. oktober 2019, klokken 21:58
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 30. oktober 2019, klokken 16:53
Satin white aluminium 3M folie med keramisk forsegling. Zito felger (8 kg flow forged) i silver. Står veldig godt til det hvite interiøret.

Hvor mye betalte du for folieringen og hvor ble det gjort?
Grand Autodesign på Gjelleråsen, 25 for folie inkl keramisk behandling.

De er ganske travle så få tid raskt, de bruker 3-4 dager på jobben.

olekvi

#14
Ikke akkurat noe å skryte av, men jeg synes chromedelete gjør seg godt på disse bilene.  Har gunmetalfargede vinterfelger og det gjør bilen litt trist ...

Her er et bilde med sommerhjul.
'19 TM3P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA