Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

SEAT Mii Electric Frii

Startet av edyrli, tirsdag 29. oktober 2019, klokken 08:14

« forrige - neste »

Pompel79

Jeg stoppet og opp på steg 4, signering av kontrakten. Ringe til SEAT og fikk beskjed om at jeg ikke kom videre fordi alle 350 bilen var reservert. I følge hun jeg snakket med tok det bare 5 min så var alle bilene borte.

Pondus12

Jeg også sto og hakket på punkt 4 før det plutselig gikk i gjennom. Fikk følgende mail etterpå:

"Din Frii-avtale hos SEAT Financial Services er innvilget og signert. Om mange bestillinger legges inn innenfor et lite tidsrom, kan det forekomme at antallet bestillinger overskrider antallet tilgjengelige biler. I en slik situasjon tildeles biler i tråd med tidspunktet bestillingen er registrert i våre systemer.

Vi kontakter deg med en endelig bekreftelse så fort bestillingene er gjennomgått."

Jeg er derfor fortatt usikker på om det ble bil på meg eller ikke.  Det kan jo hende jeg var nummer 351 i køen
Jeg gjennomførte bestillingen kl 1425 og fikk denne mailen rett etterpå

arthur

Jeg fikk muntlig beskjed om at jeg hadde fått bestilt bil, ringte Seat, men ikke fått noen mail som bekrefter noe som helst.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Pondus12

Husker du sånn ca klokkeslett du fikk den muntlige beskjeden??   Bare lurer på om det var før eller etter jeg fikk min mail.

arthur

I følge telefonloggen så var det 14.17 i dag.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Pondus12

Jeg fikk bekreftet i dag at det ble bil på meg.. :)

Electric cars in Norway

Pondus12 :+1: grattis. Det er en veldig god ordning.

Counterpointer

Sitat fra: hemi på onsdag 27. november 2019, klokken 15:14
damnit, står på venteliste for info,
Unnskyld at jeg spør, men hvorfor står du på liste til denne?

Matchet ikke min forestilling av din bilpark....

hemi

Alltid digg med noe å bare surre rundt i nærområdet med, kjørte e-up mange titusen! Har bestilt ny  bensin SUV, så kan bruke elbil til bare kortere turer igjen da slik jeg gjorde før.

JO

jeg sto og å hakket og fikk ikke signert avtalen, fikk i dag mail om at jeg hadde fullført tilstrekkelig antall steg og har da fått reservert bil. Signerte avtalen i dag.
Hyundai Ioniq 5 21
Kansellert Polestar 2 reservert
Seat Mii Electric 20
x Svart Model S 14

eivindbs


Sandvika

ja, vi er mange som har skrevet om det i andre tråder. :)

Stigern

Sitat fra: eivindbs på torsdag 13. februar 2020, klokken 11:54
Er det noen som har fått bil?

Fikk min for 2 uker siden :) meget fornøyd til nå

Tors ham

Har bestilt seat mii frii. Lurer på om noen vet det noe kø nummeret eller hvordan det er med levering.har bestilt I første batch

telcontar

Sitat fra: Tors ham på onsdag 19. februar 2020, klokken 20:35
Har bestilt seat mii frii. Lurer på om noen vet det noe kø nummeret eller hvordan det er med levering.har bestilt I første batch

Bestilte også Mii Frii i første batch, skulle vært levering neste uke. Nå sier de uke 10-11.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA