Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Låsbar lader twc?

Startet av elhansen, søndag 12. desember 2021, klokken 23:06

« forrige - neste »

Erik Ola Ulvestad

Sitat fra: elhansen på mandag 13. desember 2021, klokken 08:23
Sitat fra: Erik Ola Ulvestad på søndag 12. desember 2021, klokken 23:41
.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk
Så det er mulighet for bruk av hengelås på tesla sin wall connector? Det funker jo fint. Takk for svar. Det enkle er ofte det beste. Hvordan låses den? Er det i selve pluggen?
Neida, men simpelten ein "øyebolt" i eit fast "objekt" og lås som går rundt kabelen kan funke.
Skal innrømme at det avheng litt av korleis du heng/kveilar opp kabelen om det er mulig å dra den ut gjennom låsebøylen og nå fram til bil likevel.


Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

Handyman

Hva med å montere ladeboksen (uansett merke) ett lite skap som kan låses (alt fra hengelås til elektronisk lås). Ladeboksen er beskyttet fra vind og vær (og tyveri) samt at man kan henge kabelen fra seg tørt og fritt for snø. Jeg har denne løsningen for mitt 400V CEE 3x16 uttak.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA