Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kommet tepee i ny utgave?

Startet av frickadelia, tirsdag 22. oktober 2019, klokken 00:51

« forrige - neste »

frickadelia

Noen som vet om det kommer ny tepee snart med større batteri? Er det i så fall dumt å kjøpe den som er nå ny til 200.00,?


frickadelia

Oi, så spennende da!
Kjenner du til hvordan prisnivået på disse vil bli fremover?

Tenker på om "billig" tepeen vil være utgående modell og de andre bilene vil koste betraktelig mere..

Daruu

Det var vel tilbud på disse "gamle" til 179k + alt mulig sikkert i fjor.
De er nok hakket for dyre fortsatt syntes jeg ihvertfall. De føles gamle og enkle, i tillegg til den svært begrensede rekkevidden
2020 VW Eup range

kaiat

Jeg vil tro de vil ligge rundt 400-500.000 når de kommer.

Gammel-Tepee'en har vært på markedet siden 2008 (dog i fossilversjon) og er nok noe enkel. Men billig er den, og er du på et stramt budsjett og kan klare deg med rekkevidden, så gjør den nytten.

CitB59EL

Nye Partner/Berlingo med EL skal komme iløpet 2021. Håper at den største pakken(75 kWh  får plass på lang utgaven!  Evt at de kommer med en mellom pakke på 60 kWh i Berlingo klassen. Jumpy/ekspert vil nok koste 400-500 ja. Men Berlingo/Partner bruker å være en god del(70-100K) billigere. Var innom forhandler idag og fikk vite at høst 2020 kommer første biler utfra det de vet pr nå.

frickadelia

#6
Jeg kjøpte i fjor en ny Leaf, som skulle være bil nr 2. Bil nr 1, en stor diesel bil har nesten ikke vært i bruk siden jeg fikk el bilen.. derfor skal vi selge denne nå, og er ute etter en el erstatning..

Vi tenkte å vente et par år til utvalget er større før vi investerer i en dyr el bil- men er avhengig av to biler nå så tenkte derfor kjøpe en "billig men stor nok" bil.. og er derfor så i villrede om en ny tepee eller en et par år gammel nissan evalia ville vært best.. (rundt 200.000)

Er veldig enige med de på forumet her som sier at bruktbilprisene er rare.. nesten ikke forskjell mellom nye og brukte biler..
( bortsett fra Leafen min,  som har stupt i pris😱)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA