Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

3 måneders ekstra gratis supercharging - hva skjedde?

Startet av Olings, mandag 21. oktober 2019, klokken 15:22

« forrige - neste »

Toalmar

Sitat fra: HvemPrompa på torsdag 24. oktober 2019, klokken 11:54
Ok, da fikk jeg svar fra DeliveryNO@tesla.com

---------------

Takk for din henvendelse.

Dette har skjedd grunnet en IT feil som vi beklager for på det sterkeste.

Beløpene for de to fakturaene skal refunderes deg snarest mulig og gratis Superlading perioden skal forlenges i 3 måneder til.

Ta gjerne videre kontakt skulle det være noe annet.


-----------

Føler meg egentlig litt gnien her, og ønsker Tesla alt godt både økonomisk og teknologisk. Men her er det de som har lovet meg noe - så rett skal være rett!
Så bra det ordna seg  :+1: :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Autodidact

Det har du rett i Handyman, omfanget du tenkte på blir fort bare lommerusk for mange.



Angående henvendelse om for tidlig avslutning av tilgang til gratis superlading, fikk jeg svar på under halvtimen fra "delivery" i morges. Men, jeg ble i svaret bare henvist videre til "referral". Så nå venter jeg tilbakemelding fra dem.

Håkon

tgmachine

Fikk også samme epost for et par dager siden:
"Dette har skjedd grunnet en IT feil som vi beklager for på det sterkeste. Gratis Superlading perioden skal forlenges i 3 måneder til."

Litt mellom linjene tolkes det tvetydig? Antar jeg får 3 måneder til fra dagen da 6 måneders perioden gikk ut. Eller får jeg nye 3 måneder fra dagen til eposten? :D

Kanskje Tesla er greie og slenger på en 3 måneders. Er jo ikke all verden, og egentlig skal jeg jo ikke ha det. Men kanskje de gjør det for goodwill? Andre som har fått samme inntrykket?


-tgmachine

Toalmar

Tok en tur innom Tesla konto siden min nå og da er den oppdatert med de manglende 3 måneder gratis Superlading. De 3 månedene gjelder fra i går og 3 måneder frem  :+1: :)
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

tgmachine

Sitat fra: Toalmar på lørdag 26. oktober 2019, klokken 18:55
Tok en tur innom Tesla konto siden min nå og da er den oppdatert med de manglende 3 måneder gratis Superlading. De 3 månedene gjelder fra i går og 3 måneder frem  :+1: :)

Samme her. Hadde jo ikke forventet at de forlenget den frem til 25.januar 2020. Bra gjort Tesla!

-tgmachine

hemi


Toalmar

Sitat fra: hemi på søndag 27. oktober 2019, klokken 01:30
Måtte dere maile eller gjøre noe? 0 her.
Sendte kun en e-post til DeliveryNO@tesla.com og la frem saken, de besvarte den ila en dag eller to om at de skulle fikse det  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

GL1

Leste et sted at appen skal ses på som en kommunikasjonskanal i tillegg til timebestilling, men det fikk jeg beskjed om at ikke er tilfelle...

Men jeg fikk allikevel beskjed om at 6+3mnd ser ut til å være i orden. Det står fortsatt betales per bruk på min side. Finner ut om det er i orden om snaue to uker, når jeg skal Supercharge på vei til Danmark
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

jodd

Sitat fra: Toalmar på søndag 27. oktober 2019, klokken 08:51
Sitat fra: hemi på søndag 27. oktober 2019, klokken 01:30
Måtte dere maile eller gjøre noe? 0 her.
Sendte kun en e-post til DeliveryNO@tesla.com og la frem saken, de besvarte den ila en dag eller to om at de skulle fikse det  :+1:

Lurer på om det er litt personavhengig saksbehandling på Delivery, for jeg fikk beskjed om at slike henvendelser måtte sendes til Referal
___________________________

01.03.2019: Tesla Model 3 LR AWD FSD

Vesel

Sitat fra: jodd på søndag 27. oktober 2019, klokken 17:55
Sitat fra: Toalmar på søndag 27. oktober 2019, klokken 08:51
Sitat fra: hemi på søndag 27. oktober 2019, klokken 01:30
Måtte dere maile eller gjøre noe? 0 her.
Sendte kun en e-post til DeliveryNO@tesla.com og la frem saken, de besvarte den ila en dag eller to om at de skulle fikse det  :+1:

Lurer på om det er litt personavhengig saksbehandling på Delivery, for jeg fikk beskjed om at slike henvendelser måtte sendes til Referal
Det gjorde jeg også, men der har jeg ikke fått noe svar. Sendte mail til dem på tirsdag.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Olings

Sitat fra: tgmachine på lørdag 26. oktober 2019, klokken 20:48
Sitat fra: Toalmar på lørdag 26. oktober 2019, klokken 18:55
Tok en tur innom Tesla konto siden min nå og da er den oppdatert med de manglende 3 måneder gratis Superlading. De 3 månedene gjelder fra i går og 3 måneder frem  :+1: :)

Samme her. Hadde jo ikke forventet at de forlenget den frem til 25.januar 2020. Bra gjort Tesla!

-tgmachine

Når var det dere bestilte deres Model 3? Var det før eller etter 24. desember 2018?

Toalmar

Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

tori-no

Jeg fikk da dette svaret etter 3. purring;


You'd only receive 9 months if you emailed our special referral department before the 2th of February.

Med vennlig hilsen / Kind regards,



La inn bestilling ved første mulighet i desember 2018. Sendte mail om å legge til referal tildig 2. januar 2019.
Sendte de en kopi av denne mailen så nå får vi se om jeg må purre x3 igjen før jeg får et endelig svar(avslag)....

Vesel

#43
Sitat fra: tori-no på torsdag 31. oktober 2019, klokken 11:50
Jeg fikk da dette svaret etter 3. purring;


You'd only receive 9 months if you emailed our special referral department before the 2th of February.

Med vennlig hilsen / Kind regards,



La inn bestilling ved første mulighet i desember 2018. Sendte mail om å legge til referal tildig 2. januar 2019.
Sendte de en kopi av denne mailen så nå får vi se om jeg må purre x3 igjen før jeg får et endelig svar(avslag)....

Samme her.

"Dette er informasjonen vi mottatt angående 3 måneder ekstra superlading:

Order date needs to have been placed between December 24th 2018  and February 2nd 2019.
(...)"

Men det er bs. Jeg la inn bestilling 6. desember. Husker ikke når jeg la inn referral, men det var ihvertfall på et tidspunkt hvor det var tydelig oppgitt at man ville få 6-9 måneder. 6 måneder har jeg jo allerede fått.

Har sendt mail til både referralprogram, BuildMy3EMEA og DeliveryNO, men det er kun sistnevnte som svarer. "Hvis du mener dette ikke stemmer er det kun avdelingen som jobber med referral som kan svare på dine spørsmål." skriver de. Hjelper jo ikke det når jeg ikke får kontakt med dem. >:(

Mistenker det er egentlig fordi jeg prøvekjørte en Model S for noen år siden, men det er jo ikke rettferdig, for på det tidspunktet kunne man jo ikke vite at det ville forhindre en fra 3 måneder ekstra supercharging i framtida. I det aller minste burde de ha opplyst om at de 3 ekstra månedene også utelukket prøvekjøring av Model S eller X på hvilket som helst tidspunkt. Når de skrev så vagt som de gjorde var det naturlig å tolke at det bare gjaldt prøvekjøring av Model 3 - bilen man faktisk bestilte.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA