Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Rentekampanje

Startet av peter0920, lørdag 19. oktober 2019, klokken 15:42

« forrige - neste »

daktari

Det viktigste er vel å sjekke om den har adaptive dempere (ikke bare høydejustering), då det gir bedre komfort.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

kesk

Noen som finner info ang rentekampanje på nettet nå?

Finner ingen ting, umulig og nå på telefon og mail  >:(


Mulig en må prøve og komme seg innom en butikk ila romjula  :P

Kires

Fant ikke noe på nett men fikk det på mail fra tesla og en selger på brummundal. De svarte kjapt på fredag når jeg ringte de
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Kires

Bare SR i følge mail fra Tesla
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Gikken

Da har bilbytte gått fra å være noe jeg har vurdert, til noe jeg MÅ gjøre ettersom vår kjære Model S ble kondemnert etter en påkjøring bakfra i forrige uke! Har prøvd Model X Raven LR ordentlig ved et par anledninger, og det er rett og slett det jeg vil ha, men ønsker jo ikke å kjøpe nå når det ikke finnes noe som ligner på rabatt.

Snakket med en selger som mente at ny kampanje var rett rundt hjørnet, at det var slutt på å kjøre kampanjer kun siste måneden før kvartalslutt.

Er det noen som kjenner til om det straks kommer ny kampanje? Har jeg låst meg for mye på at jeg MÅ ha Raven? (er særlig rekkevidde, forbruk, aktive dempere og økt støydemping som jeg har forelsket meg i)
Endelig fått på plass TMX-bestilling, #848 it is!

MacPro

Snakket med en selger i går, han opplyste at det nå var 0,99 % kampanje på «Standard Range». Usikker om dette også vil gjelde LR i tiden fremover?

Gikken

Åja? Hmm. Snakket med to selgere i forgårs, han ene mente at tilbudet var rett rundt hjørnet (og lovte å holde meg oppdatert), og han andre hadde ikke hørt noe som helst. Sist runde oppdaterte de aldri nettsidene heller, så blir jo litt avhengig av at selgerne er hands on under kampanjeperiodene.
Endelig fått på plass TMX-bestilling, #848 it is!

MacPro

Helt enig!
Hold oss gjerne oppdatert her i «tråden» om du eller noen hører noe i forhold til en evt. LR kampanje mot Mars 2020

Gikken

Will do - er det jeg også er ute etter :-)
Endelig fått på plass TMX-bestilling, #848 it is!

THE

Sitat fra: Gikken på fredag 10. januar 2020, klokken 10:10
Har jeg låst meg for mye på at jeg MÅ ha Raven? (er særlig rekkevidde, forbruk, aktive dempere og økt støydemping som jeg har forelsket meg i)

Min mening er: Nei, du har ikke låst deg for mye.

Jeg kjører X100D, og kunne veldig gjerne tenkt meg adaptive dempere og økt støydemping. Hadde personlig ikke kjøpt noe annet enn Raven om jeg skulle kjøpe bil nå.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

geear

Alt har en pris. Model X er knallgode biler før Raven også. Om de x antall ti/hundre tusen som er forskjellen gjør det verdt det vet kun du.

Topsy

Ååå. Jeg venter også på kampanje. Da skal ny bil vurderes så til de grader (les:overbevise andre halvdel av økonomilaget). Tar veldig gjerne 0,25, men alt under 1 er veldig fint.

Kim-

De har begynt å trikse det godt til med renten og. Du kan nesten legge på 1,5%poeng opp fra NOM til effektiv. Når jeg kjøpte skilte det 0,25 ca.
Det er dog uansett god rente :)
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Topsy

Sitat fra: Kim- på fredag 10. januar 2020, klokken 20:30
De har begynt å trikse det godt til med renten og. Du kan nesten legge på 1,5%poeng opp fra NOM til effektiv. Når jeg kjøpte skilte det 0,25 ca.
Det er dog uansett god rente :)

Hvordan?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA