Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

tesla s modell 2014,bilen rykker.

Startet av jan johannesen, fredag 18. oktober 2019, klokken 22:59

« forrige - neste »

jan johannesen

Bilen har begynt å rykke/ fuske samtidig som det blinker på antispinnlampen, men uten at jeg kjører slik at jeg skulle spinne.Ganske ofte,er det noen andre som har dette?

Joachim@sancon.no

Sitat fra: jan johannesen på fredag 18. oktober 2019, klokken 22:59
Bilen har begynt å rykke/ fuske samtidig som det blinker på antispinnlampen, men uten at jeg kjører slik at jeg skulle spinne.Ganske ofte,er det noen andre som har dette?

Jeg hadde en gammel vw en gang hvor bilen rykket og hoppet mye når det var fuktig ute, samtidig som ABS lampen blinket. På den var det en ABS sensor som var gåen/dårlig kontakt. Kostet ett par lapper inkl jobb.

Så kanskje det er noe lignende? Bilene er jo ikke sammenlignbare, men symptomene ligner.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA