Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feil navdiameter på 18" PH turbin felger til basic model3

Startet av finn_roen, fredag 18. oktober 2019, klokken 13:06

« forrige - neste »

finn_roen

Vil bare gjøre eiere av disse felgene oppmerksom på at det er endel av disse felgene som har feil navdiameter, slik jeg forsto det så er det en ekstra utskjæring ved navringen slik som felgene til  performance model, derfor må vi som har kjøpt disse felgene til basic model3, eller basic performance få fatt i en navring i metall, som settes på før felgene monteres.
Navdiameteren skal være 64,1mm

Jeg fikk hentet slike navringer hos min lokale forhandler der jeg kjøpte hjulene, men det er usikkert om det er lagervare nå.

MyMuffin

2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

finn_roen

#2
Har redigert Tittel:
Det gjelder 18" Vinterpakke som er ganske populære nå

Her er en video som forklarer hvordan den monteres
https://www.youtube.com/watch?v=CCqvBT7usCc

De to nederste bilder jeg har tatt er av PH18" Turbin felger med og uten navring montert

Hrc

Kjøpte et sett av Dekk Sjekk som jeg monterte her om dagen. To av felgene var veldig trange og måtte skrues på plass med mutterne, blir sikkert et helvete å få av igjen. Kan det være noe feil med senterringene? Har en LR Base Performance

Daniel_0007

Kjøpte samme sett av dekk1 og de satte de på og så antar at de vet at man trenger, får se til våren åssen de ser ut baki der når de går av
Model 3 2019 LR Rwd

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA