Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

tesla model s 2014.bakdøra mi har begynt å åpne seg helt.

Startet av jan johannesen, fredag 18. oktober 2019, klokken 22:56

« forrige - neste »

jan johannesen

bakdøra mi har begynt å åpne seg helt når håndtakene kommer ut,så når jeg begynner å kjøre må jeg ut av bilen og skyve døra igjen,noen her med samme problem?

Alfa Bergen

Sitat fra: jan johannesen på fredag 18. oktober 2019, klokken 22:56
bakdøra mi har begynt å åpne seg helt når håndtakene kommer ut,så når jeg begynner å kjøre må jeg ut av bilen og skyve døra igjen,noen her med samme problem?
Hadde samme problem med håndtaket på førerdøren på min 2013 Model. Var et kjent problem som ble reparert på service senteret
Model S85 Levert 7.11.2013. (Solgt)
Model S100D Levert 8.6.2019

Beste biler jeg har kjørt. Punktum!

Muffinman

Reparert 6 håndtak på den eldste bilen i signaturen, og ett på den nyeste. Veldig vanlig feil som skyldes en rekke designblundere i mekanismen.

noGas

Bruk innstilling for å kun presentere førerdør frem til du får det fikset. Før i tiden fikset tesla dette uten kostnad, nå tipper jeg det blir et par lapper.

Muffinman

#4
De bør jo fikse det innen 5 år reklamasjonsfrist, men har avslått å reparere hos meg når samme håndtak streiket for andre gang litt over 3 år etter første reparasjonsforsøk. De ville ikke hatt noen sak om jeg hadde gått videre med det, men jeg valgte å ikke gå den runden og reparere selv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA