Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bruker-PIN

Startet av Kjetil1986, onsdag 16. oktober 2019, klokken 16:59

« forrige - neste »

Kjetil1986

Hei.

Noen som vet hva dette er for noe? Poppet opp i displayet i dag tidlig når samboer skulle kjøre på jobb. Aldri sett før i dag. Hatt bilen litt over ett år. Alt fungerer som det skal ellers. Du kan ikke vise dette vedlegget.
Model 3 long range 2021

jonste

Iphone er oppdatert til nyere ios. Gå inn på menyen i bilen, og fjern tlf fra blåtann. Koble den så til igjen på nytt. Problem solved.
Forsvinner også med pilen oppe i høyre hjørnet, men kommer da tilbake hver gang du skal ta en tur.

Kjetil1986

Takk. Det virket. Beskjeden ble borte  :)  :+1:
Model 3 long range 2021

als77

Noen som vil prøve seg med litt mer teskje her? Jeg har samme feilmelding og har prøvd å fjerne telefonen fra bluetooth i bilen, men jeg blir ikke kvitt feilmeldinga. Vet ikke om det jeg er som er problemet eller bilen...

jonste

Sitat fra: als77 på torsdag 14. november 2019, klokken 08:59
Noen som vil prøve seg med litt mer teskje her? Jeg har samme feilmelding og har prøvd å fjerne telefonen fra bluetooth i bilen, men jeg blir ikke kvitt feilmeldinga. Vet ikke om det jeg er som er problemet eller bilen...

Du har vært inne på menyen i bilen, og fjernet telefon koblet opp mot bt?
Om du har flere apple koblet opp, kan det være verdt forsøket å ta vekk alle.
Når det er gjort kan du søke opp tlf på nytt og meldingen skal være borte.

als77

Fikk det til til slutt (måtte bare vente på å få bilen tilbake fra verkstedet). Rotet med feil innstillinger.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA