Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Verdens første Polestar Space åpner 25. oktober i Oslo

Startet av PalEngh, mandag 14. oktober 2019, klokken 17:53

« forrige - neste »

PalEngh

Fikk en mail fra Polestar idag, der de inviterer kunder, altså de som har forhåndsreservert bil, til før-åpning.

Offentlige åpning av Polestar Space skjer den 25. oktober kl 10:00

Adresse: Øvre Slottsgate 7, 0157 Oslo
https://goo.gl/maps/t99NTvoQwmnSuACn8



Pål Engh
2018 eGolf
Kråkerøy

Øyvind.h

Full fart i Polestar-butikken i dag morges når jeg syklet forbi klokken 08:15. Masse folk i butikken og fullt trøkk!
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Roy Aasen


Chimp

Full fart ved lunsjtider i dag. Ikke stinn brakke, men kanskje 15 personer som stod i kø for å sitte i bilen. Så jeg hoppet glatt over det, hadde ikke så god tid :)

Inntrykk:
Kompakt halvstor bil. Visuelt mindre enn forventet, men ser ut til at de har utnyttet plassen godt.
Tenkte OJ da jeg så bagasjerommet. Det var lengdemessig større enn forventet.
Likte felgene.
Hadde tenkt meg thunder eller void, med sort weave tech. Sort weave tech ser OK ut. Gikk ut derfra og tenkte at moon virkelig er en fin farge.

Amatøren

Lurer litt.

Greit nok at man har show rom for Polestar i Oslo, men var det meningen å kunne få prøvekjøre eller der det kun for visning av bilen?

Noe tungvindt å dra dit for å se reservere prøvekjøring for så å reise et helt annet sted for å prøvekjøre.

Å ha biler i kjellergarasje er vel ikke noe sjakktrekk da MDG på sikt ikke skal ha biler innenfor ring 1 (unntak for vareleveranser).
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Polestar

Sitat fra: Amatøren på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 14:30
Noe tungvindt å dra dit for å se reservere prøvekjøring for så å reise et helt annet sted for å prøvekjøre.
Prøvekjøring kan registreres på nett:
https://www.polestar.com/no/event/test-drive
2016 Tesla Model S
2011 Mitsubishi i-Miev

LASOL

Likte bilen svært godt. Den ga et solid inntrykk kvalitetsmessig, kommer med avanserte frontlys, setene virket gode, mer enn stor nok plass for mitt bruk, smarte oppbevaringsløsninger i interiøret, gode dørhåndtak, kult design, stor elektrisk bakluke(til og med med sensor). Når den også kan bestilles med hengerfeste er det lite jeg kommer til å savne utover luftfjæring fra dagens bil. Det blir nok å bestille denne ja!
Bmw iX50 bestilt 17. mars 2021
Polestar 2 PP august 2020
S 85d ap1 oktober 2015(Solgt august 2020)

Sponzo

Sitat fra: Chimp på tirsdag 22. oktober 2019, klokken 13:49
Full fart ved lunsjtider i dag. Ikke stinn brakke, men kanskje 15 personer som stod i kø for å sitte i bilen. Så jeg hoppet glatt over det, hadde ikke så god tid :)

Inntrykk:
Kompakt halvstor bil. Visuelt mindre enn forventet, men ser ut til at de har utnyttet plassen godt.
Tenkte OJ da jeg så bagasjerommet. Det var lengdemessig større enn forventet.
Likte felgene.
Hadde tenkt meg thunder eller void, med sort weave tech. Sort weave tech ser OK ut. Gikk ut derfra og tenkte at moon virkelig er en fin farge.

Er det åpent for alle, eller kun for reservasjons holdere - offisiell åpning er jo først på fredag

Chimp


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA