Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mulig forklaring på fantombremsing?

Startet av Filip86, mandag 14. oktober 2019, klokken 15:22

« forrige - neste »

Filip86

Vi har hatt dashcam montert på vår model x siden den var ny via bilkomponenter, så antar jo at det er "riktig" montert.
Det jeg stusser på etter å ha klaget på høyre blinklys foran som blinket 10-20 ganger i sekundet er denne meldingen fra service senteret:

Corrections: RH Side Repeater Camera General Diagnosis
Right side repeater works as designed. We checked the triple cameras in the front
windshield and see that the fish eye camera detects the bracket of the 3rd party
dashcam. This leads to the camera detects an obstacle and will not work as intended.

(på neste linje skriver de alikevel at de har byttet begge blinklysene på frontskjermene)

Dere som opplever fantombremsing, har dere 3rd party dashcam?

THE

Eneste tredjepartsdeler på bilen min er Gytis skvettlapper og uoriginale felger på vinterhjul. Fantombremser som om den aldri skulle gjort annet likevel....
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

JEH

Min TMX er 100% original, har også fantombremsing med ujevne mellomrom.
Tesla modell X LongRange Raven - 09/2019

nie


geear

Har Blackvue i holde integrert i speilfestet, og har aldri opplevd hard brems på AP, men har kjent noe smånapping i blant, og trår bare på gassen...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA