Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spotify som faller inn og ut

Startet av Svænnis, fredag 11. oktober 2019, klokken 18:24

« forrige - neste »

Svænnis

Noen som har hatt problemer med at spotify faller inn og ut? står bare å loader, skjer uavhengig om jeg har 4g eller 3g. Kommer seg ofte etter at jeg har skrudd av og på bilen, men kjedelig og måtte stoppe bilen for å få musikk.

45316

Opplevd det 1 gang, funket igjen etter å ha byttet fra Spotify til radio og tilbake igjen.

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


Gusse


Svænnis

forsøkt dette, frem og tilbake, men står bare og loader til jeg slår av bilen.

S4e

Jeg opplever også dette. Som oftest fikser frem og tilbake til radio dette, men ikke alltid
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

mortyy

Har funnet en work-around som har fungert for meg.
Når Spotify henger seg så trykker jeg på "Tune-In" og velger en kanal der. Etter den kanalen har lastet inn kan jeg gå tilbake og spille av på Spotify igjen :)
Model 3 LR AWD

Krizz

Ja det skjer fra tid til annen, så ganske buggy spotify i bilen.
Restart av skjerm med begge knappene på rattet løser alltid problemet, og kan også gjøres men man kjører.

Men tar jo noen minutter før den har startet opp helt og har 4G signal.

rontonic

Samme skjer ofte hos meg. Veldig buggy Spøtify.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA