Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ikke kontaktnavn etter siste oppdatering

Startet av TerjeS, onsdag 09. oktober 2019, klokken 15:29

« forrige - neste »

TerjeS

Etter siste oppdatering kommer bare telefonnumre og ikke kontaktnavnene fra min iPhone opp på Tesla-skjermen. Flere som opplever det? Hvordan kan det fikses?

Sandvika

Glem telefonen. Restart skjerm og telefon. Legg til igjen. Funket hos meg. Mulig du kunne sluppet billigere unna, men tar ikke mer enn 1min.

TerjeS

Takk for forslag. Fant tilfeldigvis ut at det var en innstilling på iPhonen, antakelig noe nytt etter en oppgradering av ios. Så Tesla er helt uskyldig her ☺️.

Sveinung1954

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

alagerqv

Jeg får opp navn og nummer, men kalenderen vil påstår den ikke har fått tilgang, selv om den har det ifølge telefonen. Har slettet telefonen på bilen, tatt omstart på bil og telefon, lagt til telefon på bil igjen, men påstår fortsatt at den ikke har tilgang lenger.

Jeg har ikke oppgradert til iOS 13.x på telefonen ennå, dette skjedde etter v10 på bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA