Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Promotor og oppdateringer

Startet av tgmachine, tirsdag 08. oktober 2019, klokken 21:37

« forrige - neste »

tgmachine

Noen andre som har fått versjon 10 på Model 3 og som ser på programvare-fliken på skjermen at det ikke står "Avansert" på programvare lenger, men "Promotor"?

I tillegg står det en tekst hos meg som er der hele tiden som heter:
"Sjekker etter oppdateringer..."

Den går aldri vekk. Er dette normalt?

-tgmachine

Handyman

Samme her:
Promotor og Sjekker etter oppdateringer.
Tipper alle har det slik.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Toalmar

#2
Her også. Gjelder nok alle sammen med V10


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

kodax

Her også. Rimelig sikker på at det bare gjelder oss fire, og spiser hatten min hvis jeg tar feil.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

OhmPaPa

STANDARD og ADVANCED på min bil så du har nok rett, Kodax!

Handyman

Sitat fra: OhmPaPa på onsdag 09. oktober 2019, klokken 20:32
STANDARD og ADVANCED på min bil så du har nok rett, Kodax!
Det står vel ADVANCE på engelsk, uten D, som i å avansere/rykke frem, og ikke som advanceD betyr avansert.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

OhmPaPa

Sitat fra: Handyman på onsdag 09. oktober 2019, klokken 21:38
Sitat fra: OhmPaPa på onsdag 09. oktober 2019, klokken 20:32
STANDARD og ADVANCED på min bil så du har nok rett, Kodax!
Det står vel ADVANCE på engelsk, uten D, som i å avansere/rykke frem, og ikke som advanceD betyr avansert.

Satser ikke noe hattespising på det - men likevel ganske sikker på at det er en D på slutten av ordet.

Ellers har jeg samme meldingen om at den sjekker for oppdateringer...

o.b.lix

Jeg har hatt dette også, men nå viser den nedlasting av  12.1
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

kodax

"Promotor" er nok bare en dårlig oversettelse for oss som har valgt norsk språk. Har heldigvis ingen hatt;)
2019.32.12.1 rapporteres å ikke ha noen releasnotes, så sannsynligvis bugfixes..
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

TeslaModelX

Sitat fra: kodax på onsdag 09. oktober 2019, klokken 22:47
"Promotor" er nok bare en dårlig oversettelse for oss som har valgt norsk språk. Har heldigvis ingen hatt;)
2019.32.12.1 rapporteres å ikke ha noen releasnotes, så sannsynligvis bugfixes..

Håper de har fikset Sentry Mode -buggen som gjør at den skrur seg av og melder om systemfeil etter rundt 3 timer.

Vesel

#10
Jeg testa bilen med norsk språk da det kom, men nopa the fuck tilbake til engelsk da jeg så de dårlige oversettelsene. F.eks. "events" (i forbindelse med Sentry mode) er oversatt til "arrangementer".  :laugh: Tror seriøst at Google Translate hadde klart bedre, den har jo i det minste til en viss grad begynt å skjønne ulike kontekster.
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA