Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

eUp Range (36 Kw)

Startet av Radiobil1, mandag 07. oktober 2019, klokken 16:57

« forrige - neste »

ChristR

Sitat fra: hgunders på fredag 31. januar 2020, klokken 10:12
Sitat fra: Daruu på fredag 31. januar 2020, klokken 08:30
Det er det, å lydpakke + 4 fullverdige nøkler som tilvalg.

Fikk produksjonsbekreftelse nå, blir laget og sendt i uke 10, forventet levering uke 13/14.

Når bestilte du? Jeg bestilte for en uke siden og fikk estimert levering uke 18-20...

Det er tydeligvis store variasjoner i leveringstid fra forhandler til forhandler. Jeg forsøkte å bestille i forrige uke, og fikk ikke levering før oktober.
Nå:
2021 Tilhengerfeste m/TM3 LR
Før:
2018 VW Golf GTE
2020 Škoda CITIGOe iV

Daruu

Klokken 9 i dag fikk jeg bilde på mail, bilen er nå under produksjon og befant seg på karosseriavdelingen.
Noen som har fått nye eup ennå her inne?
2020 VW Eup range

Daruu

Min EUP er ferdig produsert, å skal sendes til Norge nå - fikk jeg på mail av selger.

Fikk priser på skvettlapper - 4k ferdig montert foran og bak, syntes det var i overkant stiv pris....
Midtarmlene kunne man få for 3.6k ferdig montert.
2020 VW Eup range

Nils

Jeg har bestilt Citigo. Betaler kr. 1046 for skvettlapper foran. Vet ikke om det er forskjellige typer for eUp/Citigo/Mii.
Saxo 2009-2017
I-Miev 2017-
Citigo 2020-

Daruu

Er det ferdig montert da?

Tenker jeg evt monterer selv, burde vel ikke være noe stort problem det
2020 VW Eup range

Nolhotten

Sitat fra: Nils på torsdag 05. mars 2020, klokken 19:56
Jeg har bestilt Citigo. Betaler kr. 1046 for skvettlapper foran. Vet ikke om det er forskjellige typer for eUp/Citigo/Mii.

Skvettlapper fram byter du lätt själv på Citigo. Det tar max 5 minuter per sida och du behöver inte ens hissa upp bilen eller ta loss hjulen. Vrid bara framhjulen max åt vänster när du gör vänster sida och åt höger när du gör höger sida. Bak är värre eftersom det numera är innerskärmar bak. Jag beställde med skvettlapper både fram och bak men verkstaden återkom och sa att de inte kunde montera dem bak. Tyvärr upptäckte de det först efter de borrat alla hålen i kofångaren (bumper) så jag fick vänta 2 veckor extra på min bil för att de skulle plasta igen hålen och lacka om kofångaren

CampMode

Noen som har bestilt i år og fått levert sin bil? Jeg bestilte i slutten av januar, men venter fortsatt...

Electric cars in Norway

#37
Flott nyhet om trillingene i Motor.no :+1:

https://motor.no/elbil-minibiler-seat/erobrer-norge-i-rodt-hvitt-og-smatt/172621

Kopi:

Små elektriske trillingene begeistrer:
Erobrer Norge i rødt, hvitt og smått
Plutselig har en hittil oversett gruppe biler dukket som et svært attraktivt alternativ for mange bilkjøpere. Bittesmå, helelektriske og lavt priset er minibilene i ferd med å bykse oppover på salgsstatistikken.
PETER RAAUM
REDAKTØR MOTOR
PUBLISERT 21/07 2020 - 06:00
SIST OPPDATERT 21/07 2020 - 07:00

NYE FOLKEVOGNER? De små elbilene VW e-Up, Seat Mii Electric og Skoda Citigo-e (t.h.).

ovev

Skal hente bil på torsdag. E up Range Entry. Fin liten bursdagsgave.
2012 Nissan Leaf blå hentet 8/12 solgt
2015 Toyoty Yaris solgt
2018 Kia Niro PHEV innlevert
Hyundai Kona EV solgt
VW E-up! Entry hentet 10/9/20

ovev

Da har vi hatt første litt lange tur med bilen. Kjørte ca 220km på typiske vestlandsveier med 50-80 soner og noe opp og ned. Hadde ca 20% igjen på batteriet noe som skulle tilsi 270-280km rekkevidde under rådende forhold. Bra vær, ca 15 grader og stort sett tørre veier.
Meget godt fornøyd med bilen så langt. Er ganske stille å kjøre, komfortabel, er direkte på styringen og sitter godt på veien til å være en småbil.
2012 Nissan Leaf blå hentet 8/12 solgt
2015 Toyoty Yaris solgt
2018 Kia Niro PHEV innlevert
Hyundai Kona EV solgt
VW E-up! Entry hentet 10/9/20

Radiobil1

Klarer disse trillingene opp mot 30 mil mellom ladinger?

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Autowinder

Og de var en stund forbeholdt levering til tyske og mellomeuropeiske markedet, men heldigvis tilbake. Eneste irritasjonsmoment var trommelbremser bak som ga litt lyd over tid og kunne fryse en kald vinter, rygge litt så slapp det, men en veldig bra elbil med dagens batteri likevel.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA