Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Piggdekk til i3

Startet av B_Tesla, søndag 06. oktober 2019, klokken 21:17

« forrige - neste »

B_Tesla

Har av ymse årsaker litt behov for piggdekk til kona sin i3. Er det noen som har erfaringer? Eneste jeg har funnet er TRI-ACE SNOW WHITE II stud, og er litt skeptisk da jeg ikke har hørt stort om merket, ei heller sett noen tester. Men til nå er det eneste jeg har funnet. Er det bedre med et Continental, Nokian etc? Uten pigg altså, enn dette ukjente. Bilen står til stadighet å spinner ut mot hovedvei, og fra hovedvei til kona sitt kontor.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Samco


B_Tesla

--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

Samco

Er nok ikke de beste dekka men gjør at jeg kommer meg nogenlunde opp bakken der jeg bor men om det er snø slafs sliter jeg.

N-L

Sitat fra: B_Tesla på søndag 06. oktober 2019, klokken 21:17
Har av ymse årsaker litt behov for piggdekk til kona sin i3. Er det noen som har erfaringer? Eneste jeg har funnet er TRI-ACE SNOW WHITE II stud, og er litt skeptisk da jeg ikke har hørt stort om merket, ei heller sett noen tester. Men til nå er det eneste jeg har funnet. Er det bedre med et Continental, Nokian etc? Uten pigg altså, enn dette ukjente. Bilen står til stadighet å spinner ut mot hovedvei, og fra hovedvei til kona sitt kontor.
Hvor mye koster disse?

Sent fra min SM-G975F via Tapatalk

Tesla Model S 85D 2015
BMW i3 2015

B_Tesla

Ligger på ca 6 ferdig på bilen tror jeg.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA