Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken farge velger du på PS2?

Startet av telcontar, søndag 06. oktober 2019, klokken 11:28

« forrige - neste »

Chimp

Dessverre lyver bildet. Det er den fargen jeg vil ha, men den er mye lysere i virkeligheten. Litt baby blue inni gråfargen.

Fendern

Sitat fra: Chimp på torsdag 05. desember 2019, klokken 18:39
Dessverre lyver bildet. Det er den fargen jeg vil ha, men den er mye lysere i virkeligheten. Litt baby blue inni gråfargen.

Har du sett bilen i Thunder med egne øyne? Nærmeste jeg kom var å holde en "fargeprøve" av Thunder opp mot den hvite bilen på Polestar Space. Syntes det lignet ganske mye da men?

Chimp

Jeg har sett den på polestar space selv, og sett flere andre kommentere det samme: fargen virker lysere i virkeligheten. Jeg har sett volvo i den fargen og TROR det er samme da de bruker samme farger, den er lys grå og ikke så mørk som den virker på bildet.
Kan selvsagt være jeg tar feil, jeg elsket fargen da jeg så den men ble veldig skuffet på polestar space. Nå står jeg mellom midnight og void. Som du skjønner liker jeg bare mørke biler og lette etter en tyngre gråfarge

Fendern

Sitat fra: Chimp på torsdag 05. desember 2019, klokken 19:22
Jeg har sett den på polestar space selv, og sett flere andre kommentere det samme: fargen virker lysere i virkeligheten. Jeg har sett volvo i den fargen og TROR det er samme da de bruker samme farger, den er lys grå og ikke så mørk som den virker på bildet.
Kan selvsagt være jeg tar feil, jeg elsket fargen da jeg så den men ble veldig skuffet på polestar space. Nå står jeg mellom midnight og void. Som du skjønner liker jeg bare mørke biler og lette etter en tyngre gråfarge

Mulig jeg som har litt tungt for det nå, men har du sett bilen i fargen Thunder, eller har du sett på den firkantede fargeprøven?

Chimp

Ser at det ikke kom klart frem. Jeg har kun sett fargeprøven. Den oppfattet jeg som mye lysere enn på bilder.

LASOL

Er det nå mulig å sette på seg VR brillene og se bilen i ulike farger om en tar turen innom showrommet i Øvre Slottsgate? De gangene jeg har vært der har ikke brillene/PC virket.
Bmw iX50 bestilt 17. mars 2021
Polestar 2 PP august 2020
S 85d ap1 oktober 2015(Solgt august 2020)

Electric cars in Norway

Fendern :+1: Thunder er en knall farge. Jeg tror polestar 1 i Oslo showroom hadde den da jeg var der å filmet alle youtube videoene mine. Lekker farge. Den ville jeg valgt!

Fendern

Polestar 1 som står på showrommet i Oslo har fargen "Osmium" (matt). Flott farge, men er dessverre ikke tilgjengelig på Polestar 2.

Jeg pratet med Polestar i dag. I følge dem viser bilen som er vist i følgende video fargen (Thunder) mer korrekt, enn den man ser i konfigurasjonen.

https://www.youtube.com/watch?v=jk7BehUCM8M

Spajderman

Var usikker på om det var Midnight eller Thunder, bra å få bekreftet det, takk! Thunder ser mye mørkere og "blåere" ut der enn på fargeprøvene!

Electric cars in Norway

Fendern, beklager jeg husket feil. Det er de fargeplatene på det bordet jeg tenker på. Der ligger Thunder.... :+1:

Fendern

Sitat fra: Spajderman på fredag 06. desember 2019, klokken 17:18
Var usikker på om det var Midnight eller Thunder, bra å få bekreftet det, takk! Thunder ser mye mørkere og "blåere" ut der enn på fargeprøvene!

Forsåvidt enig, men den største forskjellen syntes jeg er mellom fargeprøven/videoen over, og det man ser i konfiguratoren på polestar.com. På sistnevnte ser jo Thunder 100 % grå ut. Det hun på polestar sa, var at det er mer blått i den enn hva som fremkommer der. Og at det man ser på videoen derfor er nærmere sannheten.

Når det er sagt, så er jo fargeprøven man kan se på i showroomet den faktiske fargen. Men kan kanskje være vanskelig å se for seg hele bilen i den fargen, når man bare holder i en firkant på 50x50cm.

Edit: Har fått bekreftet nå at Thunder tilsvarer fargekode 728 hos Volvo (som ved et google-søk ser ut til å være «Thunder grey»)

telcontar

Det er Volvo sin Thunder Grey,
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=164677141

Kan ikke si at det ligner så veldig på Thunder.

Fendern

Chimp

Enig. Redd for å få den volvoen. Polestar farge på bildet over er helt rå. Volvofargen not so much

Fendern

Ser ut som denne videoen er fra samme utstilling, og derfor samme bil/farge, som den videoen jeg la ut over. Eller hva tror dere?

https://www.youtube.com/watch?v=pwfTA7xFg9M&t=32s

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA