Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken farge velger du på PS2?

Startet av telcontar, søndag 06. oktober 2019, klokken 11:28

« forrige - neste »

mroek

En litt turkis-aktig farge som jeg synes ble litt stilig:

Du kan ikke vise dette vedlegget.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition


Rolf Gjerdsjø

Blir den seende sånn ut i levende live, har jeg definitivt valgt riktig farge.  :)

(Ja, for ordens skyld, jeg har også valgt Midnight)
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

mroek

Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på onsdag 15. april 2020, klokken 15:13
Blir den seende sånn ut i levende live, har jeg definitivt valgt riktig farge.  :)

Det bildet er nok ganske representativt, ja. Det ble jo publisert et bilde fra produksjonslinjen der en bil i den fargen står fremst (med panseret åpent), og selv om det ikke er så mye av fargen som kan sees på det bildet, så ligner det jo mye på dette bildet (som også er linket til tidligere på dette forumet).
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

oyvind_m

Var innom min lokale Volvo-forhandler i dag for å se om jeg kunne finne noen av Polestar-fargene. Som kjent er jo PS2-fargene kun "gjenbrukte" Volvo-farger med nye navn. Snakka med selgeren der, og han kunne i alle fall vise meg fargene "Snow" og "Midnight". Snow tilsvarer Crystal White hos Volvo, og Midnight tilsvarer Denim Blue.

Den hvite tok jeg bare et kjapt bilde av. Tanker rundt den er at det var mye mer "spill" i fargen enn jeg forventet. Jeg tror jeg så for meg en slags solid hvitfarge, men det var en betydelig metallic-effekt der, som gjorde hvitfargen meget "levende".

Når det gjelder Midnight ble jeg dypt imponert. Fargen er enda litt mørkere i virkeligheten enn det som kommer frem av bildene. Utrolig dyp farge. Kjempeflott, virkelig. Nå må det sies at dette er innendørs med kontrollert belysning, men tror denne fargen fint skal tåle dagslys også.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Electric cars in Norway

#50
Enig, den Midnight / Denim Blue Volvo V60 er veldig fin. Jeg har sett den live. Jeg liker også denne  fargen "Midnight" som jeg synes er veldig fin. Generelt når det gjelder blått og mørk grå som tenderer mot svart så er det kansje de aller fineste bilfargene for de spiller så godt i lyset. Veldig mye sol gir et lysere fargespill og på kveldstid så gir den bare en dypere og mindre lysere farge. Det gir flere herlige variasjoner gjennom dagen :+1:.

Men jeg har også forståelse for de som velger lysere bilfarger eller hvit, det er smak og behag :+1:

Se bildene og lenkene under.

https://www.polestar.com/no/polestar-2/themes-berlin/

https://www.polestar.com/no/polestar-2/configurator/eyJTIjoiNTM0RURQSTBFMTE5NzIzMDBSRjgwMDBfMDAxMTQ3OTAwMzg3XyIsIlAiOmZhbHNlLCJFIjp7ImUiOm51bGx9LCJPIjpudWxsLCJEIjoiV2ViIiwiVSI6bnVsbCwiRiI6eyJjIjoiQjJDIiwiZiI6IkxvYW4iLCJkIjoxNjcwMDAsIm0iOm51bGwsInQiOjk2fX0

Killa

Når jeg ser på bildene av Volvoen i denne mørke blåfargen ser den meget lekker ut synes jeg - men er vi sikre på at Polestar sin Midnight er omtrent eller helt identisk?
I så fall vurderer jeg nesten å bytte fra min oppsatte Moon til Midnight...

batterimannen

Hadde valgt Midnight eller Moon, om jeg skulle hatt en PS2.
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA